PRACOWNIK OBSŁUGI PUBLICZNOŚCI K/M

PRACOWNIK OBSŁUGI PUBLICZNOŚCI K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Znajomość języka
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
4 000 - 4 800 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/09318

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 000 do 4 800 PLN
Pracodawca oferuje: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 3/4 etatu, - wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 3600,00 - 4800,00 zł dla etatu, - proponowany termin zatrudnienia od 01 października 2025 r. - możliwość udziału w wydarzeniach i projektach kulturalnych, - przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu.

Zakres obowiązków:
obsługa zwiedzających i uczestników wydarzeń muzealnych,
- nadzór nad ekspozycjami muzealnymi,
- otwieranie i zamykanie sal ekspozycyjnych, uruchamianie multimediów, kontrola stanowisk, zgłaszanie usterek i awarii,
- udzielanie informacji o wystawach i ofercie muzeum, wskazywanie kierunku zwiedzania,
- kontrola i skanowanie biletów,
- udostępnianie materiałów dodatkowych i audio-przewodników dla zwiedzających,
- dbanie o porządek i uzupełnianie materiałów informacyjnych,
- troska o bezpieczeństwo zwiedzających, pomoc w ewakuacji,
- wsparcie przy organizacji wydarzeń i realizacji bieżących zadań muzeum.

Miejsce pracy:
Solec 24, 00-403 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
30

Typ propozycji:
praca w wolne dni

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: pomaturalne/policealne
  • zawód: Pozostali pracownicy bibliotek, galerii, muzeów, informacji naukowej i pokrewni
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista, Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, Znajomość języka angielskiego, Dobry kontakt z klientem
  • Wymagania konieczne: - komunikatywność, uprzejmość i wysoka kultura osobista, - odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków, - umiejętność pracy w zespole, - gotowość do pracy w trybie zmianowym także w weekendy, - mile widziana znajomość języka angielskiego oraz doświadczenie w obsłudze klienta. Wymagania dodatkowe: - umiejętność obsługi kas fiskalnych, - znajomość pracy w systemie iKsoris. Wymagane dokumenty: - CV, zawierające imię (imiona) i nazwisko, dane kontaktowe, oświadczenie o posiadanym wykształceniu i kwalifikacjach zawodowych oraz o przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, - w przypadku podania danych osobowych wykraczających poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze oświadczenie o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie moich danych osobowych, w zakresie wykraczającym poza wymagane w ogłoszeniu o naborze, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji. Wypełniając obowiązek informacyjny, spoczywający na pracodawcy, w związku z udostępnieniem przez Panią/Pana danych osobowych, uprzejmie informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Azji i Pacyfiku, adres: ul. Solec 24, 00-403 Warszawa. 2. W Muzeum został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: [email protected] lub pisząc na adres korespondencyjny, podany w punkcie 1. 3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 i § 4 Kodeksu pracy. W przypadku podania przez Panią / Pana innych danych osobowych, niż wymagane przepisami art. 221 § 1 i § 4 Kodeksu pracy, podstawą ich przetwarzania będzie dobrowolna zgoda, wyrażona na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i/lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, w związku z art. 221a § 1 i art. 221b § 1 Kodeksu pracy. 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym, w związku z naborem na wolne stanowisko pracy, a po zakończeniu procesu rekrutacji w celach archiwizacyjnych, zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą uprawnione przepisami prawa instytucje oraz podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych (np. w zakresie obsługi informatycznej, prowadzenia BIP, hostingu email). 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji celów wskazanych w ust. 4, a w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych. 7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: 8. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; 9. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych; 10. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 11. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody. 12. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych na podstawie dobrowolnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. 13. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Muzeum Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 14. W stosunku do Pani/Pana danych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (bez udziału człowieka), w tym dane nie będą profilowane. 15. Administrator nie będzie przekazywać Pani/Pana danych do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego). 16. Podanie danych wymaganych przez Administratora jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Niepodanie tych danych uniemożliwi udział w postępowaniu. Podanie dodatkowych danych, przetwarzanych w oparciu o zgodę jest dobrowolne i nie ma wpływu na udział w postępowaniu rekrutacyjnym. Zgłoszenia należy składać za pośrednictwem poczty lub podmiotów doręczających przesyłki albo za pomocą poczty elektronicznej w formie dokumentowej (skan z własnoręcznym podpisem), na adres: [email protected] , z dopiskiem w tytule: nabór na stanowisko Pracownika Obsługi Publiczności do dnia 22- 09- 2025 r. do godziny: 15.30. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adresy w terminie do dnia 22-09-2025 r. do godz. 15.30. Pracodawca zastrzega sobie prawo udzielenia odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Po zapoznaniu się z dokumentami aplikacyjnymi zostaną wyłonieni kandydaci, którzy będą zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne. Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez specjalistę ds. pracowniczych przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze rekrutacji. W okresie, o którym mowa powyżej, kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Muzeum nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 3 miesięcy dokumenty kandydatów są niszczone przez specjalistę ds. pracowniczych. Miejsce pracy: ul. Solec 24 Godziny pracy: 10-18


Inne wymagania:
Wymagania konieczne: - komunikatywność, uprzejmość i wysoka kultura osobista, - odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków, - umiejętność pracy w zespole, - gotowość do pracy w trybie zmianowym także w weekendy, - mile widziana znajomość języka angielskiego oraz doświadczenie w obsłudze klienta. Wymagania dodatkowe: - umiejętność obsługi kas fiskalnych, - znajomość pracy w systemie iKsoris. Wymagane dokumenty: - CV, zawierające imię (imiona) i nazwisko, dane kontaktowe, oświadczenie o posiadanym wykształceniu i kwalifikacjach zawodowych oraz o przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, - w przypadku podania danych osobowych wykraczających poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze oświadczenie o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie moich danych osobowych, w zakresie wykraczającym poza wymagane w ogłoszeniu o naborze, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji. Wypełniając obowiązek informacyjny, spoczywający na pracodawcy, w związku z udostępnieniem przez Panią/Pana danych osobowych, uprzejmie informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Azji i Pacyfiku, adres: ul. Solec 24, 00-403 Warszawa. 2. W Muzeum został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: [email protected] lub pisząc na adres korespondencyjny, podany w punkcie 1. 3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 i § 4 Kodeksu pracy. W przypadku podania przez Panią / Pana innych danych osobowych, niż wymagane przepisami art. 221 § 1 i § 4 Kodeksu pracy, podstawą ich przetwarzania będzie dobrowolna zgoda, wyrażona na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i/lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, w związku z art. 221a § 1 i art. 221b § 1 Kodeksu pracy. 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym, w związku z naborem na wolne stanowisko pracy, a po zakończeniu procesu rekrutacji w celach archiwizacyjnych, zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą uprawnione przepisami prawa instytucje oraz podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych (np. w zakresie obsługi informatycznej, prowadzenia BIP, hostingu email). 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji celów wskazanych w ust. 4, a w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych. 7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: 8. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; 9. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych; 10. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 11. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody. 12. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych na podstawie dobrowolnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. 13. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Muzeum Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 14. W stosunku do Pani/Pana danych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (bez udziału człowieka), w tym dane nie będą profilowane. 15. Administrator nie będzie przekazywać Pani/Pana danych do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego). 16. Podanie danych wymaganych przez Administratora jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Niepodanie tych danych uniemożliwi udział w postępowaniu. Podanie dodatkowych danych, przetwarzanych w oparciu o zgodę jest dobrowolne i nie ma wpływu na udział w postępowaniu rekrutacyjnym. Zgłoszenia należy składać za pośrednictwem poczty lub podmiotów doręczających przesyłki albo za pomocą poczty elektronicznej w formie dokumentowej (skan z własnoręcznym podpisem), na adres: [email protected] , z dopiskiem w tytule: nabór na stanowisko Pracownika Obsługi Publiczności do dnia 22- 09- 2025 r. do godziny: 15.30. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adresy w terminie do dnia 22-09-2025 r. do godz. 15.30. Pracodawca zastrzega sobie prawo udzielenia odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Po zapoznaniu się z dokumentami aplikacyjnymi zostaną wyłonieni kandydaci, którzy będą zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne. Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez specjalistę ds. pracowniczych przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze rekrutacji. W okresie, o którym mowa powyżej, kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Muzeum nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 3 miesięcy dokumenty kandydatów są niszczone przez specjalistę ds. pracowniczych. Miejsce pracy: ul. Solec 24 Godziny pracy: 10-18

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: - CV, zawierające imię (imiona) i nazwisko, dane kontaktowe, oświadczenie o posiadanym wykształceniu i kwalifikacjach zawodowych oraz o przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, - w przypadku podania danych osobowych wykraczających poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze oświadczenie o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie moich danych osobowych, w zakresie wykraczającym poza wymagane w ogłoszeniu o naborze, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji. Wypełniając obowiązek informacyjny, spoczywający na pracodawcy, w związku z udostępnieniem przez Panią/Pana danych osobowych, uprzejmie informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Azji i Pacyfiku, adres: ul. Solec 24, 00-403 Warszawa. 2. W Muzeum został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: [email protected] lub pisząc na adres korespondencyjny, podany w punkcie 1. 3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 i § 4 Kodeksu pracy. W przypadku podania przez Panią / Pana innych danych osobowych, niż wymagane przepisami art. 221 § 1 i § 4 Kodeksu pracy, podstawą ich przetwarzania będzie dobrowolna zgoda, wyrażona na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i/lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, w związku z art. 221a § 1 i art. 221b § 1 Kodeksu pracy. 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym, w związku z naborem na wolne stanowisko pracy, a po zakończeniu procesu rekrutacji w celach archiwizacyjnych, zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą uprawnione przepisami prawa instytucje oraz podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych (np. w zakresie obsługi informatycznej, prowadzenia BIP, hostingu email). 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji celów wskazanych w ust. 4, a w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych. 7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: 8. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; 9. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych; 10. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 11. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody. 12. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych na podstawie dobrowolnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. 13. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Muzeum Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 14. W stosunku do Pani/Pana danych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (bez udziału człowieka), w tym dane nie będą profilowane. 15. Administrator nie będzie przekazywać Pani/Pana danych do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego). 16. Podanie danych wymaganych przez Administratora jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Niepodanie tych danych uniemożliwi udział w postępowaniu. Podanie dodatkowych danych, przetwarzanych w oparciu o zgodę jest dobrowolne i nie ma wpływu na udział w postępowaniu rekrutacyjnym.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Dodano: 04.09.2025, 04:19
ID ogłoszenia: 307122
Udostępnij:
Dodano: 04.09.2025, 04:19
ID ogłoszenia: 307122

Zobacz inne oferty

Do góry