PRACOWNIK OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO

PRACOWNIK OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO

Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
4 666 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0706

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
4 666 PLN
+ premia

Zakres obowiązków:
Zarządzanie ofertą sklepu internetowego (wprowadzanie towarów na stan, kalkulacja cen detalicznych) oraz dbanie o jej jakość, przygotowywanie i bieżąca aktualizacja ofert i aukcji internetowych, monitorowanie działań konkurencji w e-sprzedaży celem optymalizowania oferty cenowej, analizowanie rynku pod kątem aktualnych trendów sprzedażowych, zapewnienie obiegu w pełni i prawidłowo wypełnionych/ opisanych dokumentów sprzedażowych; obsługa klientów w procesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej, obejmującym m.in.: udzielanie klientom informacji o wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień, opieka nad procesem reklamacyjnym, grawerowanie, tworzenie projektów graficznch.

Miejsce pracy:
Górna 7a, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Pecora Mateusz Laskowski, Karol Laskowski s.c.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • Wykształcenie średnie lub wyższe, Znajomość i płynne poruszanie się w mediach społecznościowych i sieci Internet, Zaangażowanie i nastawienie na realizację celów, Elastyczność, samodzielność i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów, Dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietów MS Office bądź Open Office, Praktyczna znajomość platformy Allegro. Mile widziane: Znajomość programu Baselinkier. Znajomość platformy sprzedażowej Allegro Shoper. Znajomość technik sprzedaży oraz zagadnień SEO. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju.


Inne wymagania:
Wykształcenie średnie lub wyższe, Znajomość i płynne poruszanie się w mediach społecznościowych i sieci Internet, Zaangażowanie i nastawienie na realizację celów, Elastyczność, samodzielność i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów, Dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietów MS Office bądź Open Office, Praktyczna znajomość platformy Allegro. Mile widziane: Znajomość programu Baselinkier. Znajomość platformy sprzedażowej Allegro Shoper. Znajomość technik sprzedaży oraz zagadnień SEO. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Karol Laskowski

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV z formacie pdf

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 28.03.2025, 23:36
ID ogłoszenia: 170252
Udostępnij:
Dodano: 28.03.2025, 23:36
ID ogłoszenia: 170252

Zobacz inne oferty

Do góry