Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
Godzina zakończenia pracy: 16:00
Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- opiekę nad powierzonym działem,
- ekspozycję towarów na dziale zgodnie ze standardami,
- dostępność towaru na półce oraz odpowiednie oznaczenie cenowe i promocyjne,
- obsługę klienta.
Miejsce pracy:
UL. TADEUSZA BOYA-ŻELEŃSKIEGO 15, 35-105 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Pracodawca:
EURO-TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Obsługa komputera
- Doświadczenie w pracy w handlu/mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość obsługi komputera.
Inne wymagania:
Doświadczenie w pracy w handlu/mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość obsługi komputera.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Joanna Sienko
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych. W treści wiadomości proszę o zawarcie zgody na przetwarzanie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail