StPr/25/0225
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 30,50 PLN
Wynagrodzenie: 30,50 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie. Pierwsza umowa na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe.
Zakres obowiązków:
- Obsługa klienta kancelarii. Sporządzanie pism. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Kontakt z Urzędami oraz ZUS-em. Dbanie o wizerunek firmy. Wyjazdy do klientów (dostarczanie lub odbieranie dokumentów).
- Zlecenie wykonywane w godzinach: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00 (elastyczne godziny pracy - do uzgodnienia).
Miejsce pracy:
Zacisze 1/13, 40-025 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Pracodawca:
KANCELARIA KSIĘGOWO PODATKOWA EWA SIEWIERSKA
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Bardzo dobra organizacja pracy, Dokładność, Umiejętność obsługi programu MsOffice - EXCEL, Rzetelność, Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice, Umiejętność obsługi programu MsOffice - WORD, Odpowiedzialność, Biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku.
Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
EWA SIEWIERSKA
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
- Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: [email protected] - Proszę o przesłanie swojego CV --> Proszę dopisać na jakie stanowisko aplikujesz - UWAGA: Podczas przesyłania CV prosimy o podanie w temacie wiadomości NAZWY STANOWISKA na jakie aplikujesz.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: [email protected]