StPr/25/1784
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 700 do 6 500 PLN
Zakres obowiązków:
Do zakresu wykonywanych zadań na stanowisku pracownika socjalnego należy
między innymi:
1. Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych dla celów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie i na wniosek uprawnionych instytucji.
2. Dokonywanie analizy i oceny zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.
3. Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
4. Realizacja programów/projektów pomocowych na rzecz mieszkańców Powiatu.
5. Praca socjalna z rodzinami zastępczymi, rodzinnymi domami dziecka, usamodzielnianymi wychowankami rodzin zastępczych, rodzinnych domów dziecka, młodzieżowych ośrodków wychowawczych, placówek opiekuńczo
wychowawczych oraz przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych,
6. Prowadzenie spraw związanych z rodzinami zastępczymi wraz z przygotowaniem pełnej dokumentacji,
7. Praca z rodzinami zastępczymi nieobjętymi pracą ze strony koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej
8. Sprawowanie nadzoru nad prawidłową opieką dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej.
Miejsce pracy:
Racławicka 13, 75-620 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- I Wymagania niezbędne: 1. Pracownikiem socjalnym może być osoba, która spełnia co najmniej jeden z niżej wymienionych warunków (zgodnie z art. 116 ust. 1 ustawy z 12.03.2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 1214): 1) posiada dyplom ukończenia kolegium pracowników służb społecznych; 2) ukończyła studia na kierunku praca socjalna lub w zakresie pracy socjalnej; 3) do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończyła studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: a) pedagogika, b) pedagogika specjalna, c) politologia, d) polityka społeczna, e) psychologia, f) socjologia, g) nauki o rodzinie; 4) ukończyła studia podyplomowe z zakresu metodyki i metodologii pracy socjalnej w uczelni realizującej studia na kierunku praca socjalna lub w zakresie pracy socjalnej, po uprzednim ukończeniu studiów na jednym z kierunków, o których mowa w pkt 3. 2. Posiada obywatelstwo polskie. 3. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. II. Preferowane cechy osobowościowe: 1. sumienność, dokładność, 2. umiejętność kontaktów z klientem, 3. organizacja i umiejętność samodzielnej pracy, 4. kierowanie się zasadami etyki zawodowej, 5. kreatywność, 6. komunikatywność. III. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość obsługi komputera i programów biurowych, 2. Znajomość zagadnień samorządu terytorialnego, 3. Znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, 4. Znajomość przepisów KPA, ustawy o pomocy społecznej, 5. Prawo jazdy kat. B.
Inne wymagania:
I Wymagania niezbędne: 1. Pracownikiem socjalnym może być osoba, która spełnia co najmniej jeden z niżej wymienionych warunków (zgodnie z art. 116 ust. 1 ustawy z 12.03.2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 1214): 1) posiada dyplom ukończenia kolegium pracowników służb społecznych; 2) ukończyła studia na kierunku praca socjalna lub w zakresie pracy socjalnej; 3) do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończyła studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: a) pedagogika, b) pedagogika specjalna, c) politologia, d) polityka społeczna, e) psychologia, f) socjologia, g) nauki o rodzinie; 4) ukończyła studia podyplomowe z zakresu metodyki i metodologii pracy socjalnej w uczelni realizującej studia na kierunku praca socjalna lub w zakresie pracy socjalnej, po uprzednim ukończeniu studiów na jednym z kierunków, o których mowa w pkt 3. 2. Posiada obywatelstwo polskie. 3. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. II. Preferowane cechy osobowościowe: 1. sumienność, dokładność, 2. umiejętność kontaktów z klientem, 3. organizacja i umiejętność samodzielnej pracy, 4. kierowanie się zasadami etyki zawodowej, 5. kreatywność, 6. komunikatywność. III. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość obsługi komputera i programów biurowych, 2. Znajomość zagadnień samorządu terytorialnego, 3. Znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, 4. Znajomość przepisów KPA, ustawy o pomocy społecznej, 5. Prawo jazdy kat. B.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
dodatkowe informacje: praca w godz. 7:30 - 15:30, pierwsza umowa na okres 3 miesiące z możliwością przedłużenia, praca w terenie - powiat koszaliński - samochód służbowy, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie pcpr.powiat.koszalin.pl
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, inny - szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie pcpr.powiat.koszalin.pl, Termin: pn. - pt., Godziny : 7:30 - 15:00