StPr/25/4628
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 355 PLN
Zakres obowiązków:
1.Realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych dotyczących ośrodków wsparcia,mieszkań wspomaganych, środowiskowych domów samopomocy oraz domów pomocy społecznej:
analiza dokumentacji będącej podstawą do wydania decyzji o skierowaniu i odpłatności, a w przypadku domów pomocy społecznej dodatkowo decyzji o umieszczeniu oraz przygotowanie właściwych projektów decyzji;
przygotowanie projektów decyzji zmieniających, uchylających, wygaszających, umarzających postępowanie;
prowadzenie teczek osobowych;
współpraca z jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej w celu pozyskiwania informacji niezbędnych do realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej;
sprawdzanie pod względem merytorycznym zgodności faktur, not, rachunków, wystawianych przez jednostki zewnętrze z wydaną decyzją administracyjną.
2.Przygotowywanie materiałów, sprawozdań, analiz z zakresu spraw objętych działaniem Sekcji.
3.Przygotowywanie pism, decyzji administracyjnych i odwołań od decyzji składanych do wyższych instancji w związku z prowadzonymi postępowaniami.
4.Przygotowywanie projektów uchwał, porozumień, zarządzeń.
5.Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej
oraz wychodzącej.
6.Bieżąca archiwizacja akt oraz przygotowywanie wykazu dokumentów przekazywanych do archiwum.
Miejsce pracy:
SKUBISZA 4, 35-026 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Pracodawca:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeszowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: a) posiadanie kwalifikacji zgodnych z art. 116 oraz art. 156 Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U.2025.1214 t.j. ze zm.) lub art. 5 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej (Dz.U.2007 poz. 48.320), b) obywatelstwo polskie, c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 2. Wymagania dodatkowe: a) znajomość oraz umiejętność stosowania aktów prawnych: ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej oraz rozporządzeń wykonawczych, w tym rozporządzenia Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 30 października 2023 r. w sprawie mieszkań treningowych i wspomaganych, rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2010 r. w sprawie środowiskowych domów samopomocy, rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2012 r. w sprawie domów pomocy społecznej, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, b)opanowanie i umiejętność pracy w sytuacjach stresowych, c)komunikatywność, sumienność, samodzielność, rzetelność, zaangażowanie, bezstronność, d)zdolności interpersonalne, e)umiejętność sprawnej organizacji pracy, f)swoboda komunikowania się w mowie i piśmie, g)obsługa urządzeń biurowych.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: a) posiadanie kwalifikacji zgodnych z art. 116 oraz art. 156 Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U.2025.1214 t.j. ze zm.) lub art. 5 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej (Dz.U.2007 poz. 48.320), b) obywatelstwo polskie, c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 2. Wymagania dodatkowe: a) znajomość oraz umiejętność stosowania aktów prawnych: ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej oraz rozporządzeń wykonawczych, w tym rozporządzenia Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 30 października 2023 r. w sprawie mieszkań treningowych i wspomaganych, rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2010 r. w sprawie środowiskowych domów samopomocy, rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2012 r. w sprawie domów pomocy społecznej, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, b)opanowanie i umiejętność pracy w sytuacjach stresowych, c)komunikatywność, sumienność, samodzielność, rzetelność, zaangażowanie, bezstronność, d)zdolności interpersonalne, e)umiejętność sprawnej organizacji pracy, f)swoboda komunikowania się w mowie i piśmie, g)obsługa urządzeń biurowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne należy składać do Kancelarii Ogólnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rzeszowie ul. Jagiellońska 26 albo przesłać pocztą na adres 35-025 Rzeszów, ul. Jagiellońska 26, w terminie do dnia 12 grudnia 2025 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem Oferta na stanowisko pracownik socjalny w Sekcji do Spraw Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia (decyduje data wpływu do MOPS). Wymagane dokumenty to: a)życiorys (CV) z podaniem danych umożliwiających kontakt oraz dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem, b)list motywacyjny opatrzony bieżącą datą i własnoręcznym podpisem, c)kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie określone w pkt 1a) niniejszego ogłoszenia (dyplomy, suplementy do dyplomów), d)oświadczenie kandydata, że: jest obywatelem polskim, posiada pełną zdolności do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem i bieżącą datą (oświadczenia dostępne na stronie MOPS w Rzeszowie pod adresem: https://mopsrzeszow.pl/praca-w-mops.html) kserokopie dokumentów poświadczających: dodatkowe kwalifikacje i umiejętności w przypadku, gdy kandydat takie posiada. Aplikacje, które wpłyną do MOPS w Rzeszowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Pracodawca zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Dodatkowe informacje. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) zwanego dalej RODO informuję: a )Administratorem Państwa danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeszowie reprezentowany przez Dyrektora z siedzibą ul. Jagiellońska 26, 35-025 Rzeszów. Można się z nami kontaktować w następujący sposób: listownie: ul. Jagiellońska 26, 35-025 Rzeszów, za pośrednictwem poczty elektronicznej: [email protected], publiczną Usługą Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego (e-Doręczenia) - adres AE:PL-96435-86336-RGDED-19, telefonicznie: (17) 853-39-27, (17) 853-57-53, (17) 853-51-33. b) Inspektor ochrony danych W sprawach z zakresu przetwarzania danych osobowych mogą Państwo kontaktować się również z wyznaczonym inspektorem ochrony danych za pośrednictwem poczty elektronicznej: [email protected], lub na wskazany powyżej adres. c) Cele i podstawy przetwarzania Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust.1 lit. b, c RODO oraz art.10 RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Przepisy prawa pracy: art. 221 Kodeksu pracy, przepisy szczególne określające wymogi kandydata na aplikowane stanowisko. d) Odbiorcy danych Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, podmioty, którym Administrator powierzył do przetwarzania dane osobowe na podstawie zawartych umów (tzw. podmioty przetwarzające, w ramach kanału komunikacji jakim jest usługa e-Doręczenia odbiorcą Państwa danych jest również operator wyznaczony. e)Okres przechowywania danych Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne tj. do zakończenia procesu rekrutacji. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów podlegają zniszczeniu. f) Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie W oparciu o Państwa dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Państwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. g) Przekazywanie danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych. h) Prawa osób, których dane dotyczą Zgodnie z RODO przysługuje Państwu: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, prawo do usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym), w sytuacji gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, prawo do ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. i) Informacja o wymogu podania danych Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne. Informacja: W Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Rzeszowie obowiązuje Procedura zgłaszania naruszenia prawa i ochrony sygnalistów. Tekst procedury dostępny jest na stronie internetowej MOPS w Rzeszowie.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Zaloguj się przez Facebook