StPr/25/0525
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 250 PLN
Zakres obowiązków:
Realizowanie zadań związanych z udzielaniem świadczeń na usamodzielnienie oraz na kontynuowanie nauki osobom opuszczającym domy pomocy społecznej dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie, domy dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży oraz schroniska dla nieletnich, zakłady poprawcze, specjalne ośrodki szkolno – wychowawcze oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej, przeprowadzanie wywiadów środowiskowych, sporządzanie opinii i analiz dotyczących sytuacji kandydatów na rodziny zastępcze dla potrzeb sądów, realizowanie zadań związanych z umieszczaniem i przebywaniem pensjonariuszy w DPS funkcjonujących na terenie Powiatu Brzeskiego itp.
Miejsce pracy:
Piastowska 2B, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Pracodawca:
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W BRZESKU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Prawo jazdy kat. B, komunikatywność, zaangażowanie, motywacja do pracy, bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- Wykształcenie zgodne z art. 116 ust. 1 ustawy o pomocy społecznej
Inne wymagania:
Wykształcenie zgodne z art. 116 ust. 1 ustawy o pomocy społecznej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Magdalena Twaróg
Nr telefonu:
14 66-300-31
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail