Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 28,1 PLN
godzinowy system wynagradzania
Zakres obowiązków:
Skuteczna i efektywna praca celem osiągnięcia jak najwyższych standardów w zakresie utrzymania sprawności technicznej budynku hotelu oraz jego wyposażenia i otoczenia. Dbanie o terminowość i jakość wykonywanej pracy.
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY:
- Praca zgodnie z procedurami, standardami celem utrzymania jak najwyższych standardów w zakresie utrzymania budynku hotelu oraz jego wyposażenia,
- Realizacja wszystkich wskaźników, procedur, rutyn, polityk, otrzymywanie pozytywnych wyników w zakresie audytów,
- Raportowanie do bezpośredniego przełożonego,
- Wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego
Na początek umowa zlecenie, docelowo umowa o pracę.
Miejsce pracy:
3 Maja 122 a, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Pracodawca:
Hotele Diament S.A.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: zasadnicze zawodowe
- wykształcenie zawodowe, umiejętność naprawy usterek: mebli, zamków, okien, drzwi i innych elementów wyposażenia hotelu, umiejętność malowania ścian, usuwania plam, drobnych napraw tynków, umiejętność priorytetyzacji zadań, zarządzania czasem i efektywnego planowania prac, aby minimalizować zakłócenia dla gości, współpraca z innymi działami, takimi jak recepcja czy dział housekeeping, aby szybko i skutecznie rozwiązywać problemy, przestrzeganie procedur bezpieczeństwa, higieny i konserwacji, zgodnie z polityką hotelu, umiejętność szybkiego reagowania na nagłe awarie lub problemy, które mogą wpłynąć na komfort gości, prowadzenie dokumentacji związanej z konserwacją i naprawami, raportowanie o stanie technicznym obiektu, znajomość zasad działania i konserwacji systemów alarmowych, przeciwpożarowych oraz ewentualna współpraca z serwisami zewnętrznymi, doświadczenie oraz uprawnienia SEP mile widziane
Inne wymagania:
wykształcenie zawodowe, umiejętność naprawy usterek: mebli, zamków, okien, drzwi i innych elementów wyposażenia hotelu, umiejętność malowania ścian, usuwania plam, drobnych napraw tynków, umiejętność priorytetyzacji zadań, zarządzania czasem i efektywnego planowania prac, aby minimalizować zakłócenia dla gości, współpraca z innymi działami, takimi jak recepcja czy dział housekeeping, aby szybko i skutecznie rozwiązywać problemy, przestrzeganie procedur bezpieczeństwa, higieny i konserwacji, zgodnie z polityką hotelu, umiejętność szybkiego reagowania na nagłe awarie lub problemy, które mogą wpłynąć na komfort gości, prowadzenie dokumentacji związanej z konserwacją i naprawami, raportowanie o stanie technicznym obiektu, znajomość zasad działania i konserwacji systemów alarmowych, przeciwpożarowych oraz ewentualna współpraca z serwisami zewnętrznymi, doświadczenie oraz uprawnienia SEP mile widziane
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Samanta Hadrian
Nr telefonu:
667 113 121
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV przesłać na adres e-mail: [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: kontakt osobisty, telefoniczny lub e-mail, Godziny : 10.00 - 14.00