PRACOWNIK TECHNICZNY

PRACOWNIK TECHNICZNY

Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa zlecenie, Umowa o świadczenie usług
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 28,10 zł
brutto
Stawka za godzinę
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/1247

Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Wynagrodzenie:
od 28,1 PLN
godzinowy system wynagradzania

Zakres obowiązków:
Skuteczna i efektywna praca celem osiągnięcia jak najwyższych standardów w zakresie utrzymania sprawności technicznej budynku hotelu oraz jego wyposażenia i otoczenia. Dbanie o terminowość i jakość wykonywanej pracy.

ZADANIA NA STANOWISKU PRACY:
- Praca zgodnie z procedurami, standardami celem utrzymania jak najwyższych standardów w zakresie utrzymania budynku hotelu oraz jego wyposażenia,
- Realizacja wszystkich wskaźników, procedur, rutyn, polityk, otrzymywanie pozytywnych wyników w zakresie audytów,
- Raportowanie do bezpośredniego przełożonego,
- Wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego

Na początek umowa zlecenie, docelowo umowa o pracę.

Miejsce pracy:
3 Maja 122 a, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie

Pracodawca:
Hotele Diament S.A.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: zasadnicze zawodowe
  • wykształcenie zawodowe, umiejętność naprawy usterek: mebli, zamków, okien, drzwi i innych elementów wyposażenia hotelu, umiejętność malowania ścian, usuwania plam, drobnych napraw tynków, umiejętność priorytetyzacji zadań, zarządzania czasem i efektywnego planowania prac, aby minimalizować zakłócenia dla gości, współpraca z innymi działami, takimi jak recepcja czy dział housekeeping, aby szybko i skutecznie rozwiązywać problemy, przestrzeganie procedur bezpieczeństwa, higieny i konserwacji, zgodnie z polityką hotelu, umiejętność szybkiego reagowania na nagłe awarie lub problemy, które mogą wpłynąć na komfort gości, prowadzenie dokumentacji związanej z konserwacją i naprawami, raportowanie o stanie technicznym obiektu, znajomość zasad działania i konserwacji systemów alarmowych, przeciwpożarowych oraz ewentualna współpraca z serwisami zewnętrznymi, doświadczenie oraz uprawnienia SEP mile widziane


Inne wymagania:
wykształcenie zawodowe, umiejętność naprawy usterek: mebli, zamków, okien, drzwi i innych elementów wyposażenia hotelu, umiejętność malowania ścian, usuwania plam, drobnych napraw tynków, umiejętność priorytetyzacji zadań, zarządzania czasem i efektywnego planowania prac, aby minimalizować zakłócenia dla gości, współpraca z innymi działami, takimi jak recepcja czy dział housekeeping, aby szybko i skutecznie rozwiązywać problemy, przestrzeganie procedur bezpieczeństwa, higieny i konserwacji, zgodnie z polityką hotelu, umiejętność szybkiego reagowania na nagłe awarie lub problemy, które mogą wpłynąć na komfort gości, prowadzenie dokumentacji związanej z konserwacją i naprawami, raportowanie o stanie technicznym obiektu, znajomość zasad działania i konserwacji systemów alarmowych, przeciwpożarowych oraz ewentualna współpraca z serwisami zewnętrznymi, doświadczenie oraz uprawnienia SEP mile widziane

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Samanta Hadrian

Nr telefonu:
667 113 121

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV przesłać na adres e-mail: [email protected]

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: kontakt osobisty, telefoniczny lub e-mail, Godziny : 10.00 - 14.00
Dodano: 26.11.2024, 04:36
ID ogłoszenia: 90119
Udostępnij:
Dodano: 26.11.2024, 04:36
ID ogłoszenia: 90119

Zobacz inne oferty

Do góry