StPr/25/0455
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 300 PLN
Zakres obowiązków:
Zakres zadań:
• prowadzenie dokumentacji pracowniczej
• naliczanie list płac i zasiłków
• wsparcie w bieżących zadaniach działu personalnego
• nadzór nad terminowością szkoleń okresowych BHP
• promowanie inicjatyw rozwojowych wśród pracowników
• organizacja i koordynacja szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
• planowanie i realizacja działań w zakresie employer branding
• tworzenie treści informacyjnych o wydarzeniach i działaniach Przedsiębiorstwa (social media, portale internetowe, telewizja)
• prowadzenie działań edukacyjnych i promujących postawy ekologiczne
• współudział w organizacji i uczestnictwo w otwartych festynach z udziałem mieszkańców
• budowanie pozytywnego wizerunku naszej firmy wśród mieszkańców
• współpraca ze szkołami i uczelniami
Miejsce pracy:
Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- pracowitość, staranność, umiejętność pracy w zespole, Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, Biegła znajomość pakietu Office , Prawo jazdy kat. B
- [Umiejętność 1] : umiejętność analitycznego myślenia [Inne] : Mile widziane: • doświadczenie na podobnym stanowisku • doświadczenie w prowadzeniu socialmediów, • kreatywność i umiejętność swobodnego tworzenia interesujących treści i ich prezentacji • umiejętność planowania i organizacji działań marketingowych
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : umiejętność analitycznego myślenia [Inne] : Mile widziane: • doświadczenie na podobnym stanowisku • doświadczenie w prowadzeniu socialmediów, • kreatywność i umiejętność swobodnego tworzenia interesujących treści i ich prezentacji • umiejętność planowania i organizacji działań marketingowych
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Beata Kwiatkowska
Nr telefonu:
756473169
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.