StPr/25/2133
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 8 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy może ulec zmianie zgodnie z Uchwałą Rady Nadzorczej
Zakres obowiązków:
Kieruje pracą Zarządu Spółdzielni
Wymagane dokumenty, które należy złożyć w sekretariacie Spółdzielni w zamkniętych kopertach z napisem: 'KONKURS" do dnia 14.11.2025 r :
-życiorys zawodowy,
-kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie studiów wyższych magisterskich,
-zaświadczenie o stanie zdrowia,
-kserokopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy,
-oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
-zaświadczenie kandydata, że nie był karany prawomocnym wyrokiem za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe oraz że nie toczy się postępowanie w powyższym,
-oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Miejsce pracy:
WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY 10, 20-281 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Pracodawca:
Spółdzielnia Mieszkaniowa FELIN
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Prezes
- komunikatywność, wysoka kultura osobista
- [Inne] : Co najmniej 10 lat stażu pracy, w tym 5 lat na stanowisku kierowniczym. Posiadanie licencji zarządcy nieruchomości lub zobowiązanie się do jej uzyskania w okresie 6 m-cy od daty zatrudnienia.
Inne wymagania:
[Inne] : Co najmniej 10 lat stażu pracy, w tym 5 lat na stanowisku kierowniczym. Posiadanie licencji zarządcy nieruchomości lub zobowiązanie się do jej uzyskania w okresie 6 m-cy od daty zatrudnienia.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Monika Przybyła
Nr telefonu:
81 746-81-70
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: - życiorys zawodowy, - kserokopia dokumentów potwierdzających ukończenie studiów wyższych magisterskich, - zaświadczenie o stanie zdrowia, - kserokopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy, - referencje od poprzedniego pracodawcy, - oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, - zaświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe oraz że nie toczy się postępowanie w powyższym, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,. Dodatkowe dokumenty: Kandydat może złożyć inne dokumenty, potwierdzające jego kwalifikacje, w szczególności dotyczące doświadczenia w organizowaniu i kierowaniu pracą podmiotów gospodarczych oraz dotyczących znajomości problematyki spółdzielczości mieszkaniowej. Oferty oraz wymagane dokumenty w zamkniętych kopertach z napisem KONKURS należy składać w sekretariacie Spółdzielni przy ul. Wł. Jagiełły 10 w Lublinie, w terminie do dnia 14.11.2025 r. do godziny 13.00. W przypadku aplikowania przez portale internetowe, prosimy o dosłanie wymaganych dokumentów na adres Spółdzielni do dnia 14.11.2025 r. do godziny 13.00. W ciągu 14 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu, istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów, po tym terminie zostaną one komisyjnie zniszczone.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon

Zaloguj się przez Facebook