StPr/25/2656
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
6 500 PLN
Zakres obowiązków:
- wykonywanie czynności administracyjno-organizacyjnych dotyczących przygotowania i realizacji projektu;
- prowadzenie negocjacji z artystami, agencjami artystycznymi, wydawcami płytowymi i wydawcami materiałów nutowych celem ustalenia szczegółów współpracy i sporządzenia stosownych umów;
- prowadzenie dokumentacji do zleconych projektów oraz korespondencji z partnerami;
- ścisła współpraca z koordynatorami festiwali/projektów;
- współpraca realizacyjna z innymi działami NFM, w tym m.in. produkcji technicznej, promocji i sprzedaży, logistyki, księgowości, kontrolingu i rozliczeń;
- przygotowywanie budżetów wydarzeń oraz ich monitorowanie i rozliczanie;
- nadzór nad przebiegiem kolejnych etapów przygotowań oraz nad realizacją wydarzeń;
- koordynacja działań zespołu producentów koncertów festiwalowych, prowadzenie korespondencji oraz ścisła współpraca z dyrektorami artystycznymi obu festiwali; planowanie długoterminowej strategii rozwoju festiwali we współpracy z dyrektorami artystycznymi;
- utrzymywanie i budowanie relacji z partnerami zewnętrznymi w celu wspierania rozwoju festiwali oraz wzmacniania ich marki oraz marki instytucji;
- wykonywanie wszelkich dodatkowych czynności, które zapewnią poprawną realizację projektów zleconych przez przełożonego.
Praca w godz.: 8:00-16:00.
Zadaniowy system czasu pracy.
Oferta dostępna w sali C, E, A.
Miejsce pracy:
Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Pozostały średni personel w zakresie działalności artystycznej i kulturalnej gdzie indziej niesklasyfikowany
- polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły, angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- Samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu, Umiejętność negocjacji
- wykształcenie wyższe; biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; minimum rok doświadczenia w realizacji wydarzeń artystycznych oraz we współpracy z artystami i instytucjami kultury, a także w budowaniu relacji z partnerami zewnętrznymi; umiejętność przygotowywania budżetów i dokumentacji projektowej, w tym zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych; podstawowa orientacja w przepisach prawnych dotyczących działalności publicznych instytucji kultury; znajomość branży muzycznej oraz wiedza z dziedziny muzyki współczesnej; ogólna znajomość regulacji prawnych mających wpływ na postanowienia umów, których przedmiotem są prawa autorskie i prawa pokrewne; samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu; rozumienie procesów związanych z promocją i marketingiem wydarzeń artystycznych; umiejętność pracy w zespole i kształtowania pozytywnej atmosfery; umiejętność szybkiego reagowania na zmiany oraz rozwiązywania problemów; zdolności negocjacyjne i doświadczenie w prowadzeniu rozmów z partnerami zewnętrznymi; lojalność i zaangażowanie oraz wysoki poziom kultury osobistej. Dodatkowo mile widziane: doświadczenie na podobnym stanowisku w instytucji kultury lub w pracy z podmiotami organizującymi festiwale; wykształcenie muzyczne; znajomość organizacji pracy w instytucji kultury; znajomość narzędzi związanych z zarządzaniem projektami; znajomość drugiego języka obcego.
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe; biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; minimum rok doświadczenia w realizacji wydarzeń artystycznych oraz we współpracy z artystami i instytucjami kultury, a także w budowaniu relacji z partnerami zewnętrznymi; umiejętność przygotowywania budżetów i dokumentacji projektowej, w tym zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych; podstawowa orientacja w przepisach prawnych dotyczących działalności publicznych instytucji kultury; znajomość branży muzycznej oraz wiedza z dziedziny muzyki współczesnej; ogólna znajomość regulacji prawnych mających wpływ na postanowienia umów, których przedmiotem są prawa autorskie i prawa pokrewne; samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu; rozumienie procesów związanych z promocją i marketingiem wydarzeń artystycznych; umiejętność pracy w zespole i kształtowania pozytywnej atmosfery; umiejętność szybkiego reagowania na zmiany oraz rozwiązywania problemów; zdolności negocjacyjne i doświadczenie w prowadzeniu rozmów z partnerami zewnętrznymi; lojalność i zaangażowanie oraz wysoki poziom kultury osobistej. Dodatkowo mile widziane: doświadczenie na podobnym stanowisku w instytucji kultury lub w pracy z podmiotami organizującymi festiwale; wykształcenie muzyczne; znajomość organizacji pracy w instytucji kultury; znajomość narzędzi związanych z zarządzaniem projektami; znajomość drugiego języka obcego.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Sala C
Nr telefonu:
717701668
Wymagane dokumenty:
- CV, - list motywacyjny, - inne dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje, wiedzę, doświadczenie lub umiejętności.