StPr/25/0141
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
(wynagrodzenie do uzgodnienia, w zależności od umiejętności, wiedzy oraz doświadczenia)
Zakres obowiązków:
budowanie i utrzymywanie relacji ze środowiskiem medycznym, w tym fizjoterapeutycznym i rehabilitacyjnym; opracowanie strategii sprzedażowej dla przedmiotowego rynku; dostarczanie klientom informacji technicznych i testów klinicznych oraz prezentacja produktów firmy; rozwój bazy klientów dla przedmiotowego rynku; uczestnictwo i reprezentowanie firmy na szkoleniach, konferencjach, sympozjach naukowych i warsztatach branżowych; opracowywanie ofert handlowych i prowadzenie dokumentacji związanej ze sprzedażą; systematyczne poszerzanie wiedzy na temat asortymentu, zasad sprzedaży i doskonałej obsługi klienta.
* praca w systemie 1-zmianowym: 08:00-16:00, gotowość do podróży służbowych.
Miejsce pracy:
43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Pracodawca:
COMFORTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- Prawo jazdy kat. B
- wykształcenie mile widziane średnie lub wyższe, prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych; doświadczenie powyżej 2 lat na stanowisku o podobnym zakresie wymagań; realne zaangażowanie w rozwój produktów oferowanych przez firmę, otwarta głowa oraz kreatywność; umiejętności: znajomość branży medycznej i/lub fizjoterapeutycznej, doświadczenie w sprzedaży i w kontakcie z klientem, umiejętność negocjacji i prezentacji produktów, biegła obsługa komputera, w tym pakietu biurowego Ms. Office; wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B2 (wyższy średnio zaawansowany).
Inne wymagania:
wykształcenie mile widziane średnie lub wyższe, prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych; doświadczenie powyżej 2 lat na stanowisku o podobnym zakresie wymagań; realne zaangażowanie w rozwój produktów oferowanych przez firmę, otwarta głowa oraz kreatywność; umiejętności: znajomość branży medycznej i/lub fizjoterapeutycznej, doświadczenie w sprzedaży i w kontakcie z klientem, umiejętność negocjacji i prezentacji produktów, biegła obsługa komputera, w tym pakietu biurowego Ms. Office; wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B2 (wyższy średnio zaawansowany).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV - życiorys zawodowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail