StPr/25/1938
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
+ premia ( szczegóły wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą)
Zakres obowiązków:
- nawiązywanie i utrzymywanie efektywnych relacji w środowisku medycznym
- przeprowadzanie prezentacji produktowych skierowanych do środowiska lekarskiego
- realizacja celów sprzedażowych
- efektywne planowanie własnej pracy
- dbanie o dobry wizerunek i interesy firmy
Miejsce pracy:
GRUNWALDZKA 26, 25-736 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
MEDICO24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Prawo jazdy kat. B, obsługa komputera i programów MS Office
- Wymagania pracodawcy: - minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego warunek niezbędny (mile widziane w branży medycznej) - umiejętności interpersonalne - znajomość technik sprzedaży i negocjacji - zorientowanie na osiąganie wyników - gotowość do wykonywania pracy mobilnej w terenie - pozytywne nastawienie, pasja do sprzedaży, chęć do pracy z ludźmi, samodzielność Obowiązki na stanowisku: - nawiązywanie i utrzymywanie efektywnych relacji w środowisku medycznym - przeprowadzanie prezentacji produktowych skierowanych do środowiska lekarskiego - realizacja celów sprzedażowych - efektywne planowanie własnej pracy - dbanie o dobry wizerunek i interesy firmy Pracodawca zapewnia: - stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie - niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, laptop) - szkolenia produktowe - gruntowne wdrożenie w asortyment oraz strategię firmy - adekwatny do wyników system wynagrodzenia (podstawa+premia)
Inne wymagania:
Wymagania pracodawcy: - minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego warunek niezbędny (mile widziane w branży medycznej) - umiejętności interpersonalne - znajomość technik sprzedaży i negocjacji - zorientowanie na osiąganie wyników - gotowość do wykonywania pracy mobilnej w terenie - pozytywne nastawienie, pasja do sprzedaży, chęć do pracy z ludźmi, samodzielność Obowiązki na stanowisku: - nawiązywanie i utrzymywanie efektywnych relacji w środowisku medycznym - przeprowadzanie prezentacji produktowych skierowanych do środowiska lekarskiego - realizacja celów sprzedażowych - efektywne planowanie własnej pracy - dbanie o dobry wizerunek i interesy firmy Pracodawca zapewnia: - stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie - niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, laptop) - szkolenia produktowe - gruntowne wdrożenie w asortyment oraz strategię firmy - adekwatny do wyników system wynagrodzenia (podstawa+premia)
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - CV z klauzulą RODO proszę o wysyłanie na adres e-mail: [email protected]