StPr/25/3099
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy Kórnik w tym wykonywanie zadań z zakresu nadzoru właścicielskiego nad spółkami komunalnymi ze 100% udziałem Miasta i Gminy Kórnik, w szczególności: przygotowywanie projektów zarządzeń Burmistrza w przedmiocie spraw wynikających z jego uprawnień nad spółkami komunalnymi, w tym z zakresu nadzoru właścicielskiego,reprezentowanie Miasta i Gminy Kórnik oraz jej organów przed sądami, organami administracji państwowej i samorządowej w każdym trybie postępowania i w każdej instancji oraz w postępowaniach egzekucyjnych na podstawie udzielonych pełnomocnictw, sporządzanie opinii prawnych, opiniowanie pod względem formalno-prawnym umów, porozumień i wewnętrznych aktów prawnych, szczegóły bip.kornik.pl zakładka nabory
Miejsce pracy:
NIEPODLEGŁOŚCI 1, 62-035 Kórnik, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Urząd Miasta i Gminy Kórnik
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Prawo jazdy kat. B, zadaniowość, praca zespołowa, organizacja pracy własnej, praca pod presją czasu, znajomość dokumentacji projektowej, pełna zdolność do czynności prawnych , niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe , przeciwko bezrobotnemu nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe
- niezbędne: wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo, wpis na listę radców prawnych, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze prawnej, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze prawnej spółek komunalnych, doświadczenie w prowadzeniu spraw sądowych, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, prawo jazdy kat. B. dodatkowe: znajomość przepisów prawa z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego oraz przepisów z zakresu funkcjonowania spółek komunalnych. od kandydata na stanowisko oczekuje się poniższych cech, umiejętności: wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, dyspozycyjność, komunikatywność, znajomość pakietu MS Office, w tym MS Excel oraz systemów informacji prawnej. Mile widziane: znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym
Inne wymagania:
niezbędne: wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo, wpis na listę radców prawnych, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze prawnej, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze prawnej spółek komunalnych, doświadczenie w prowadzeniu spraw sądowych, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, prawo jazdy kat. B. dodatkowe: znajomość przepisów prawa z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego oraz przepisów z zakresu funkcjonowania spółek komunalnych. od kandydata na stanowisko oczekuje się poniższych cech, umiejętności: wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, dyspozycyjność, komunikatywność, znajomość pakietu MS Office, w tym MS Excel oraz systemów informacji prawnej. Mile widziane: znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Emilia Pelczyk
Nr telefonu:
61-8170-411 w 604
Wymagane dokumenty:
CV, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w obsłudze prawnej kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji, podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 5.01.2026 r. do godz. 15:00. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Oferta pracy Radca Prawny w Kancelarii Ogólnej w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kórnik, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu) na adres Urzędu z wyżej wymienionym dopiskiem., Termin: do 05.01.2026r.

Zaloguj się przez Facebook