326665
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
2 500 PLN
Wysokość wynagrodzenia 2 500,00 zł brutto, dodatek stażowy, 13-ta pensja, świadczenia socjalne oraz ewentualna premia
Zakres obowiązków:
1.Udzielanie porad, konsultacji, opinii prawnych i wyjaśnień w zakresie stosowania prawa i orzecznictwa w sprawach prowadzonych przez pracodawcę;
2.Opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów umów, porozumień, decyzji, postanowień i innych dokumentów pracodawcy;
3.Wykonywanie zastępstw procesowych pracodawcy przed sadami, urzędami, organami procesowymi
Miejsce pracy:
Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Pracodawca:
kontakt przez OHP
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- WYMAGANIA: 1.Wykształcenie wyższe prawnicze oraz ukończona aplikacja radcowska; 2.Doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w pracy na stanowisku radcy prawnego w jednostkach administracji publicznej; 3.Wpis na listę radców prawnych; 4.Znajomość procedur administracyjnych; 5.Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych; 6.Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; 7.Znajomość przepisów z zakresu promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; 8.Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i prawa cywilnego; 9.Znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych; 10.Umiejętność obsługi komputera: MS Office; 11.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; 12.Posiadanie obywatelstwa polskiego. WYMAGANIA DODATKOWE: 1.Dobre umiejętności organizacyjne; 2.Umiejętność pracy w zespole; 3.Samodzielność, obowiązkowość, dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; 4.Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wysoka kultura osobista.
Inne wymagania:
WYMAGANIA: 1.Wykształcenie wyższe prawnicze oraz ukończona aplikacja radcowska; 2.Doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w pracy na stanowisku radcy prawnego w jednostkach administracji publicznej; 3.Wpis na listę radców prawnych; 4.Znajomość procedur administracyjnych; 5.Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych; 6.Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; 7.Znajomość przepisów z zakresu promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; 8.Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i prawa cywilnego; 9.Znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych; 10.Umiejętność obsługi komputera: MS Office; 11.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; 12.Posiadanie obywatelstwa polskiego. WYMAGANIA DODATKOWE: 1.Dobre umiejętności organizacyjne; 2.Umiejętność pracy w zespole; 3.Samodzielność, obowiązkowość, dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; 4.Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wysoka kultura osobista.
Sposób aplikowania:
kontakt przez OHP
Osoba do kontaktu:
Alicja Droździak
Nr telefonu:
77 456 00 28
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail