StPr/25/0553
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 2 135 PLN
Zakres obowiązków:
Zakres czynności:
A) Przed rozpoczęciem turnusu do obowiązku pielęgniarki/ ratownika medycznego należy:
1. Wzięcie udziału w zebraniu przedwyjazdowym rodziców, zanotowanie ewentualnych uwag odnośnie stanu zdrowia niektórych uczestników.
2. Przygotowanie podręcznej apteczki podróżnej na czas trwania turnusu.
3. Otoczenie opieką dzieci i młodzieży w czasie podróży.
B) Bezpośrednio po przybyciu na placówkę do obowiązku pielęgniarki/ ratownika medycznego należy:
1. Niezwłocznie po przyjeździe do ośrodka dokonanie przeglądu higienicznego dzieci (młodzieży).
1. Urządzenie izolatki, gabinetu lekarskiego, ewentualne uzupełnienie apteczki.
2. Udział we wstępnym przeglądzie lekarskim uczestników i personelu placówki.
3. Sprawdzenie stanu sanitarnego obiektu, otoczenia, urządzeń higienicznych, zaopatrzenia w wodę i bloku żywieniowego.
C) W czasie trwania turnusu do obowiązków pielęgniarki/ ratownika medycznego należy:
1. Codzienne sprawdzanie czystości pomieszczeń i otoczenia, a w szczególności: kuchni, magazynów żywnościowych, sypialni oraz urządzeń sanitarno-higienicznych: ubikacji, łazienek, śmietników.
2. Codzienne sprawdzanie higieny osobistej (szczególnie uczestników zaniedbanych pod względem higienicznym) oraz okresowe przeglądy czystości wszystkich dzieci.
3. Nadzór (przy współudziale wychowawców) nad myciem dzieci, zwłaszcza codziennym myciem zębów i nóg, myciem rąk przed każdym posiłkiem oraz kąpielą.
4. Dopilnowanie higieny osobistej dziewcząt w okresie miesiączki i spowodowanie zorganizowania dla nich kącika higieny osobistej.
5. Przeprowadzenie odwszawiania w razie stwierdzenia wszawicy.
6. Nadzór higieniczny nad realizacją regulaminu dnia dla uczestników.
7. Zwrócenie uwagi na dzieci moczące się w nocy.
8. Branie udziału w wycieczkach dzieci (młodzieży).
9. Obserwowanie dzieci w czasie gier ruchowych, ćwiczeń fizycznych itp.
10. Asystowanie przy plażowaniu i kąpieli dzieci i młodzieży.
11. Branie udziału w układaniu jadłospisu.
12. Śledzenie higieny żywienia (zalecone diety), zmywania i czystości naczyń, codzienna kontrola gotowanej wody do picia ew. innych napojów przechowywanych w specjalnych naczyniach, (kontrola przechowywania przez kuchnię próbek żywności).
13. Otoczenie opieką chorych w izolatce: wykonywanie zleceń lekarskich, dbanie o łóżko i naczynia chorego, wykonywanie czynności pielęgniarskich, pomoc w myciu chorych, karmieniu i kontrolowaniu diet, niedopuszczanie do izolatki dzieci zdrowych (niekontrolowanie odwiedziny chorych itp.).
14. Konwojowanie chorych dzieci (młodzieży) do lekarza, szpitala.
15. Odwiedzanie chorych w szpitalu, informowanie się o stanie ich zdrowia i przekazywanie tych wiadomości kierownikowi placówki i lekarzowi.
16. Składanie codziennego raportu lekarzowi placówki i kierownikowi o stanie zdrowia uczestników oraz o wszystkich uchybieniach i higienie otoczenia.
17. Branie udziału w opracowaniu wytycznych do regulaminu dnia i rozkładu zajęć.
18. Przypominanie dzieciom i młodzieży o higienie osobistej.
19. Prowadzenie z personelem i uczestnikami pogadanek mobilizujących do utrzymania odpowiedniego poziomu higieny, zorganizowanie współzawodnictwa poszczególnych grup w utrzymaniu czystości.
20. Prowadzenie dokumentacji zdrowotnej placówki zgodnie z wytycznymi.
D) Po zakończeniu turnusu do obowiązków pielęgniarki/ ratownika medycznego należy:
1. Przekazanie po zakończeniu turnusu kierownikowi lub organizatorowi placówki wszelkiej dokumentacji w zakresie zdrowia i higieny uczestników placówki.
2. Otoczenie opieką dzieci (młodzieży) w podróży powrotnej.
Miejsce pracy:
Rynek 17, 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie
Pracodawca:
Związek Harcerstwa Polskiego Komenda Chorągwi Ziemi Lubuskie
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, medyczne, kierunek: Ratownik medyczny
- Wymagane doświadczenie zawodowe. Zaświadczenie o niekaralności. PRACA NA TERENIE: ŁUKĘCIN
Inne wymagania:
Wymagane doświadczenie zawodowe. Zaświadczenie o niekaralności. PRACA NA TERENIE: ŁUKĘCIN
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Emilia Drgas
Nr telefonu:
512 367 364
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV i list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Miejsce pracy: Łukęcin obóz harcerski