StPr/24/0810
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 29 PLN
Umowa zlecenie. System wynagradzania miesięczny.
Zakres obowiązków:
- dbanie o bezpieczeństwo i komfort Gości podczas ich pobytu w hotelu,
- meldowanie i wymeldowanie Gości zgodnie z procedurami i standardami,
- dokonywanie rezerwacji i rozliczanie pobytów,
- udzielanie informacji na temat usług hotelowych,
- sporządzanie dokumentów na temat usług hotelowych,
- sporządzanie dokumentów do Działu Księgowości.
Miejsce pracy:
Wilcza 1, 58-540 Karpacz, powiat: karkonoski, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Polska Grupa SW Przedsiębiorstwo Państwowe
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność
- Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność współpracy w zespole, wysoka kultura osobista. Mile widziana znajomość języka angielskiego oraz doświadczenie na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość języka polskiego.
Inne wymagania:
Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność współpracy w zespole, wysoka kultura osobista. Mile widziana znajomość języka angielskiego oraz doświadczenie na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość języka polskiego.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
690907076
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon