StPr/25/0032
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Prace Interwencyjne, obsługa centrali telefonicznej, poczty elektronicznej, obsługa klienta, dbanie o wizerunek firmy, estetykę stanowiska recepcji, opbsługa kasy i dokumentów kasowych, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w biurze, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
Miejsce pracy:
Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- wysoka kultura osobista, zorganizowanie, otwartość na nowe znajomości, uczciwość
Inne wymagania:
wysoka kultura osobista, zorganizowanie, otwartość na nowe znajomości, uczciwość
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Anna Szwarocka
Nr telefonu:
468309833
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv+ skierowanie