StPr/25/0546
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 900 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
Obsługa gości hotelowych w recepcji hotelowej, meldowania, wymeldowania, rozliczanie rachunków.
Miejsce pracy:
Kliczków, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: zasadnicze zawodowe
- Wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe, pożądane średnie lub wyższe, znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, dyspozycyjność.
Inne wymagania:
Wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe, pożądane średnie lub wyższe, znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, dyspozycyjność.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Beata Nizioł-Bąk
Nr telefonu:
757326601 w. 127
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Skierowanie