StPr/24/0442
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
[Praca na czas określony] : 33 miesiące [Godzina zakończenia pracy] : 6:00 [System wynagrodzenia] : adekwatne do umiejętności
Zakres obowiązków:
1. Sprawna i profesjonalna obsługa gości hotelowych w recepcji hotelu
2. Prowadzenie obsługi elektronicznych systemów rezerwacyjnych
3. Reprezentowanie hotelu zgodnie z przyjętą etykietą hotelową
4. Sporządzanie raportów dla pozostałych jednostek organizacyjnych hotelu
5. Rozliczanie finansowe pobytu gości hotelowych oraz wystawianie dokumentów
6. Wystawianie i rozliczanie faktur i rachunków
7. Obsługiwanie urządzeń biurowych będących na wyposażeniu recepcji hotelu
8. Koordynowanie pracy pokojowych – podawanie wjazdów i wyjazdów, najbardziej potrzebnych pokoi, blokowanie pokoi brudnych w systemie, rozdzielanie pokoi między pokojowymi.
Miejsce pracy:
78-600 Kłębowiec 102, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
EKOMECH SP. Z O.O. KŁĘBOWIEC
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- dobra znajomość języka angielskiego, umiejętność pracy w zespole i organizowania własnej pracy, asertywność, komunikacja, dyspozycyjność
- [Umiejętność 1] : obsługa komputera i urządzeń biurowych [Inne] : wynagrodzenie adekwatne do umiejętności mile widziana znajomość kilku języków obcych mile widziana znajomość podstawowych zasad księgowości
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : obsługa komputera i urządzeń biurowych [Inne] : wynagrodzenie adekwatne do umiejętności mile widziana znajomość kilku języków obcych mile widziana znajomość podstawowych zasad księgowości
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
BEATA BERDYCH-HUZAR
Nr telefonu:
601808726
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail