StPr/25/1937
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 30,50 PLN
System wynagrodzenia godzinowy
Zakres obowiązków:
według stanowiska
Miejsce pracy:
Urzędnicza 13, 25-729 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
TURYSTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: podstawowe
- angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- Wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z gośćmi, dyspozycyjność do pracy zmianowej, również w nocy, w weekendy i święta, komunikatywność, sumienność i dobra organizacja pracy. Doświadczenie w pracy na recepcji będzie dodatkowym atutem.
Inne wymagania:
Wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z gośćmi, dyspozycyjność do pracy zmianowej, również w nocy, w weekendy i święta, komunikatywność, sumienność i dobra organizacja pracy. Doświadczenie w pracy na recepcji będzie dodatkowym atutem.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Kontakt z pracodawcą drogą elektroniczną: [email protected]