StPr/24/0925
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa recepcji hotelowej i innych działów hotelu w zależności od natężenia pracy. Meldowanie i wymeldowywanie gości zgodnie z obowiązującymi standardami. Sporządzanie raportów dobowych i miesięcznych. Obsługa systemów rezerwacyjnych. Sprzedaż usług hotelu. Budowanie wzorowych relacji z gośćmi hotelu. Tworzenie profesjonalnego wizerunku firmy w kontaktach z Klientami. Zapewnienie gościom hotelu komfortowych warunków pobytu; współpraca w tym zakresie z innymi działami hotelu.
Miejsce pracy:
Łukasiewicza 1, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Biuro Handlowe GAWEX
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
- Samodzielność w działaniu, Samoorganizacja pracy i przejawianie inicjatyw, obsługa komputera - pakiet programów office
- [Umiejętność 2] : Dyspozycyjnosć do pracy w systemie zmianowym w godz. 6-14, 14-22 w tym w weekendy i święta. Punktualność, lojalność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów. [Umiejętność 1] : świadomość związana z zasadami profesjonalnej obsługi gości, dobra organizacaja pracy, sumienność
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : Dyspozycyjnosć do pracy w systemie zmianowym w godz. 6-14, 14-22 w tym w weekendy i święta. Punktualność, lojalność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów. [Umiejętność 1] : świadomość związana z zasadami profesjonalnej obsługi gości, dobra organizacaja pracy, sumienność
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Jolanta Tkaczyk
Nr telefonu:
797-005-547
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon