StPr/24/2665
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
- wysokość wynagrodzenia podlega indywidualnym negocjacjom + system premiowy - Pracodawca poszukuje osoby do dłuższej współpracy - możliwość zawarcia z osobą umowy - zlecenie (wg potrzeb)
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie rezerwacji telefonicznych oraz mailowych, przyjęcie, zameldowanie i wymeldowanie Gościa, wystawianie faktur, tworzenie raportów, załatwianie bieżących spraw recepcji, dbanie o dobry wizerunek hotelu. Ewidencjonowanie korzystania z aut służbowych, wykonywanie zleconych przez przełożonego zadań.
Miejsce pracy:
Brzeska 130A, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Pracodawca:
"ARCHE" SPÓŁKA AKCYJNA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie jest to warunek konieczny, komunikatywność, dyspozycyjność pracy zarówno w tygodniu jak i w weekendy (praca w systemie zmianowym), dobra organizacja pracy, umiejętność koordynowania kilku zadań jednocześnie, odpowiedzialność, miła aparycja, nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista, chęć uczenia się, umiejętność pracy samodzielnie i w zespole
Inne wymagania:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie jest to warunek konieczny, komunikatywność, dyspozycyjność pracy zarówno w tygodniu jak i w weekendy (praca w systemie zmianowym), dobra organizacja pracy, umiejętność koordynowania kilku zadań jednocześnie, odpowiedzialność, miła aparycja, nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista, chęć uczenia się, umiejętność pracy samodzielnie i w zespole
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Lucyna Mucha
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV