StPr/25/1306
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 30,50 PLN
pracodawca oferuje stabilne wynagrodzenie, wsparcie życzliwego i nastawionego na relacje zespołu, bezpłatny parking, obiady pracownicze.
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów oraz gości. Odbieranie i przekazywanie telefonów oraz prowadzenie korespondencji. Organizowanie i zarządzanie rezerwacjami. Przyjmowanie i przekazywanie informacji o firmie oraz udzielanie odpowiedzi na pytania klientów. Obsługa poczty, kurierów i innych przesyłek. Monitorowanie strefy recepcji i utrzymywanie porządku w przestrzeni recepcyjnej. Zarządzanie przyjęciami, spotkaniami oraz innymi wydarzeniami organizowanymi w firmie. Wsparcie administracyjne dla innych działów. Dokonywanie płatności i rozliczeń gości. Obsługa sprzętu biurowego, takiego jak drukarki, skanery, telefaksy itp. Zachowanie poufności informacji przekazywanych przez klientów i gości. Współpraca z innymi pracownikami firmy w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania biura. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych. Praca od poniedziałku do niedzieli w przedziale godzinowym 7-19 lub 8-20 (grafik ustalany indywidualnie z pracodawcą).
Miejsce pracy:
Ołowianka 1, 80-751 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
"JESS" INC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: podstawowe
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- doświadczenie w pracy na stanowisku recepcjonisty/recepcjonistki lub podobnej roli. Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne. Znajomość obsługi telefonu i umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych. Znajomość obsługi komputera i programów biurowych. Umiejętności organizacyjne i pracy w zespole. Zorientowanie na obsługę klienta i radzenie sobie w trudnych sytuacjach. Znajomość języków obcych, szczególnie angielskiego. Zdolność do pracy pod presją i efektywne zarządzanie czasem. Kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów. Dyskrecja i zaufanie w obsłudze poufnych informacji. Znajomość hotelowych lub biurowych procedur i protokołów. Gotowość do elastycznego grafiku pracy.
Inne wymagania:
doświadczenie w pracy na stanowisku recepcjonisty/recepcjonistki lub podobnej roli. Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne. Znajomość obsługi telefonu i umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych. Znajomość obsługi komputera i programów biurowych. Umiejętności organizacyjne i pracy w zespole. Zorientowanie na obsługę klienta i radzenie sobie w trudnych sytuacjach. Znajomość języków obcych, szczególnie angielskiego. Zdolność do pracy pod presją i efektywne zarządzanie czasem. Kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów. Dyskrecja i zaufanie w obsłudze poufnych informacji. Znajomość hotelowych lub biurowych procedur i protokołów. Gotowość do elastycznego grafiku pracy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
604 213 496
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon