StPr/24/2483
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 28,1 do 28,1 PLN
Zakres obowiązków:
Profesjonalna i miła obsługa Gościa, dbałość o jego komfortowy pobyt w Hotelu zgodnie z wymogami i standardami pracy,
check in / check out, przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji wystawianie dokumentów finansowych, zmiany dzienne i wieczorne, współpraca z innymi działami w hotelu: housekeeping, restauracja, kuchnia, księgowość
Miejsce pracy:
Konstytucji 3 Maja, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
PORT 110 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wymagania konieczne:
- Nasze wymagania: Komunikatywny angielski. Dokładność i bardzo dobra organizacja pracy. Gotowość do pracy w systemie zmianowym, również w weekendy i święta (dyspozycyjność). Wysoka kultura osobista. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Uczciwość, Zaangażowanie i dbałość o pozytywny wizerunek firmy, Umiejętność pracy pod presją czasu.
Inne wymagania:
Nasze wymagania: Komunikatywny angielski. Dokładność i bardzo dobra organizacja pracy. Gotowość do pracy w systemie zmianowym, również w weekendy i święta (dyspozycyjność). Wysoka kultura osobista. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Uczciwość, Zaangażowanie i dbałość o pozytywny wizerunek firmy, Umiejętność pracy pod presją czasu.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV prosimy dostarczyć osobiście do Recepcji Hotelu /ul. Konstytucji 3 Maja 7, Iława/ lub wysłać na adres: [email protected] - do CV prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie przez Piotr Szostak ul. Lipowy Dwór 35a 14-200 Iława, moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji procesu rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście