StPr/25/0014
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
odbieranie telefonów i rejestracja klientów, dobra komunikacja między klientem a masażystką (w języku angielskim), dbanie o dobry wizerunek firmy
Miejsce pracy:
Rynek 13, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Pracodawca:
ThaiSiSpa ANNA KIEŁBUS, PAULINA MARZYCKA SPÓŁKA CYWILNA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- wymagane doświadczenie w obsłudze klienta, mile widziana umiejętność obsługi kasy fiskalnej, terminalu oraz programu booksy, wymagana znajomość języka angielskiego celem pomocy w komunikacji między masażystkami a klientem
Inne wymagania:
wymagane doświadczenie w obsłudze klienta, mile widziana umiejętność obsługi kasy fiskalnej, terminalu oraz programu booksy, wymagana znajomość języka angielskiego celem pomocy w komunikacji między masażystkami a klientem
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Paulina Marzycka
Nr telefonu:
530669623
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV; praca w godzinach 12:00 - 21:00 oraz co drugi weekend w soboty i niedziele;
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail