StPr/24/13796
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 33 PLN
Stawka: 33 zł/h brutto
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem recepcji Ośrodka.
2. Promowanie sprzedaży i prowadzenie czynności marketingowych mających na celu racjonalne wykorzystanie wolnych zasobów Ośrodka,
3. Odpowiadanie na zapytania dotyczące pobytów indywidualnych i grupowych,
4. Prowadzenie spraw dotyczących sprzedaży usług, w tym prowadzenie rejestracji sprzedaży usług za pomocą kasy fiskalnej.
5. Obsługa programu CHART w zakresie posiadanych uprawnień.
6. Obsługa dostawców i usług związanych z prowadzeniem ośrodka (pralnia, dostawcy).
7. Przyjmowanie rezerwacji pokoi gościnnych oraz prowadzenie kalendarza organizacji imprez okolicznościowych.
8. Obsługa recepcyjna pokoi gościnnych, w tym rozliczanie należności za usługi Ośrodka.
9. Kontrola stanu technicznego pokoi gościnnych, sprawności urządzeń, estetyki i czystości.
10. Zlecanie odpowiedzialnemu za konserwację obiektów zadań w zakresie niezbędnych napraw w pokojach gościnnych.
Miejsce pracy:
Henryka Sienkiewicza 11/13, 05-510 Konstancin-Jeziorna, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Recepcjonista (wymagany staż - lata: 1)
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany, niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Program Excel
- Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie ogólnokształcące. 2. Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe. 3. Znajomość programu Ms Excel. 4. Znajomość języka angielskiego i niemieckiego na poziomie komunikatywnym. Elastyczne godziny pracy w różne dni tygodnia w godz.: 8:00-22:00. [Kontakt: osobisty, e-mail: [email protected], tel. 451 055 610]
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie ogólnokształcące. 2. Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe. 3. Znajomość programu Ms Excel. 4. Znajomość języka angielskiego i niemieckiego na poziomie komunikatywnym. Elastyczne godziny pracy w różne dni tygodnia w godz.: 8:00-22:00. [Kontakt: osobisty, e-mail: [email protected], tel. 451 055 610]
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
451 055 610
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny