StPr/25/0766
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
- Pierwszy kontakt z gościem -witanie gości, udzielanie informacji, kierowanie do odpowiednich osób/miejsc. - Odbieranie telefonów, odpowiadanie na e-maile, zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą.
- Wprowadzanie i potwierdzanie rezerwacji (w hotelach), meldowanie i wymeldowywanie gości - Udzielanie informacji o miejscowych atrakcjach, usługach firmy/hotelu, zasadach panujących w danym miejscu. - Dbanie o czystość i porządek w miejscu pracy - Obsługa urządzeń biurowych - Kontrola jakości -sprawdzanie czystości pokoi - Zarządzanie korespondencją -segregacja, rozdział i przekazywanie dokumentów. - prowadzenie dokumentacji - współpraca z innymi działami - sprzedaż usług, obsługa płatności.
Miejsce pracy:
Kościuszki 20 A, 57-550 Stronie Śląskie, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Stroński Park Aktywności "Jaskinia Niedźwiedzia" Sp. z o.o
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, średnie zawodowe 4-letnie
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu, Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, komunikatywność, wysoka kultura osobista
- Znajomość języków obcych w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
Inne wymagania:
Znajomość języków obcych w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Kremer
Nr telefonu:
534623978
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail