StPr/25/10132
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
6 624 PLN
+ wysługa Pracodawca oferuje: - Wsparcie na etapie wdrażania do pracy - Stabilną i ciekawą pracę - Możliwość współpracy z ekspertami - Możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty - Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy godz. 7.00 a godz. 9.00 - Regularnie wypłacane wynagrodzenie - Dodatek za wysługę lat - Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka) - Nagrody jubileuszowe - Dofinansowanie do wypoczynku pracowników - Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników - Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych - Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej - Imprezy okolicznościowe dla dzieci - Dobrą lokalizację - Możliwość korzystania z siłowni (obiekty KGP przy ul. Puławskiej i ul. Domaniewskiej) - Stojaki na rowery na terenie urzędu - Stołówkę
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku:
- Prowadzi dzienniki korespondencyjne biura, w tym rejestruje dokumenty jawne wpływające i wychodzące z biura, dystrybuuje korespondencję kierowaną i wytworzoną w biurze, prowadzi elektroniczny rejestr prowadzonych postepowań oraz przedkłada korespondencję kierownictwu biura do dekretacji,
- Prowadzi obsługę sekretariatu biura, w tym obsługuje elektroniczną skrzynkę nadawczo-odbiorczą oraz platformę e-PUAP, prowadzi kalendarz spotkań, organizuje delegacje, narady i spotkania służbowe kierownictwa biura, prowadzi obsługę funduszu reprezentacyjnego dyrektora biura i jego zastępców,
- Prowadzi postępowania administracyjne, pozostające we właściwości biura, dotyczące im.in. ustalania uprawnień do odszkodowań z tytułu wypadków i chorób policjantów pozostających w związku ze służbą, opracowuje projekty decyzji i postanowień w administracyjnym toku instancji,
- Przygotowuje korespondencję, wysyła, nadaje i odbiera z Poczty Specjalnej oraz od innych nadawców, rejestruje i przekazuje kierownictwu biura,
- Prowadzi ewidencję czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich policjantów i pracowników biura w systemie SWOP,
- Sporządza projekty pism kierowanych do komórek organizacyjnych KGP, jednostek organizacyjnych Policji oraz stron postępowań administracyjnych,
- Prowadzi ewidencję i przechowuje decyzje, upoważnienia itp. wydane przez Dyrektora Biura Finansów Komendy Głównej Policji.
- Prowadzi ewidencję pieczęci i stempli,
- Przyjmuje z komórek organizacyjnych biura zapotrzebowania na: materiały kancelaryjno-biurowe, branżową literaturę i czasopisma, technikę policyjną, wyposażenie kwatermistrzowskie i sprzęt informatyczny, dystrybuuje oraz prowadzi ich ewidencję.
Miejsce pracy:
Domaniewska 36/38, 02-672 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Komenda Główna Policji
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 1, miesiące: 6)
- Wymagania niezbędne: - Wykształcenie: wyższe, - Doświadczenie zawodowe powyżej 1,5 roku pracy administracyjno-biurowej, - Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, - Dobra znajomość przepisów dotyczących: metod i form pracy kancelaryjnej i archiwizacji dokumentów, ustawy o Policji, ustawy o świadczeniach odszkodowawczych przysługujących w razie wypadku lub choroby pozostających ze służbą, ustawy o komisjach lekarskich podległych ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych, kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie załatwiania spraw, doręczeń i terminów, - Umiejętność stosowania prawa w praktyce, - Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, - Dobra organizacja pracy własnej, - Komunikatywność, - W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. - Posiadanie obywatelstwa polskiego - Korzystanie z pełni praw publicznych - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe): - Wykształcenie: wyższe w zakresie administracji/bezpieczeństwa wewnętrznego, - Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku pracy w obszarze postępowań administracyjnych, - Umiejętność działania w sytuacjach stresowych, - Umiejętności analityczne i redakcyjne. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - zagrożenie korupcją, - praca pod presją czasu. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - naturalne i sztuczne oświetlenie, - wymuszona pozycja ciała, - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę, - przy wejściu do budynku brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami, w budynku znajduje się winda. Aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne): - CV i list motywacyjny - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy - Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 632 z późn. zm.) - Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru - Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe) - Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia, - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy. WZORY WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ ZNAJDZIESZ NA STRONIE: http://kgp.bip.policja.gov.pl/kgp/wolne-stanowiska-w-sc/wzory-oswiadczen/23099,Wzory-oswiadczen.html Aplikuj do: 13 października 2025 w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 156595" na adres: Komenda Główna Policji Biuro Kadr i Organizacji Policji ul. Puławska 148/150 02-624 Warszawa 1) za pośrednictwem operatora pocztowego lub 2) osobiście w Biurze Przepustek Komendy Głównej Policji (pn.- pt. w godzinach 8.15 -16.15) (na kopercie wpisz imię i nazwisko oraz numer ogłoszenia). w formie elektronicznej poprzez: 1) Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (e-PUAP) lub 2) pocztę elektroniczną na adres e-mail: [email protected] (w tytule maila wpisz imię i nazwisko oraz numer ogłoszenia). Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: pod numerem telefonu kom. +48 664 973 039 lub mailowego na adres: [email protected] Dokumenty należy złożyć do: 13.10.2025 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/mazowieckie/warszawa/referendarz,156595,v7.pdf
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - Wykształcenie: wyższe, - Doświadczenie zawodowe powyżej 1,5 roku pracy administracyjno-biurowej, - Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, - Dobra znajomość przepisów dotyczących: metod i form pracy kancelaryjnej i archiwizacji dokumentów, ustawy o Policji, ustawy o świadczeniach odszkodowawczych przysługujących w razie wypadku lub choroby pozostających ze służbą, ustawy o komisjach lekarskich podległych ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych, kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie załatwiania spraw, doręczeń i terminów, - Umiejętność stosowania prawa w praktyce, - Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, - Dobra organizacja pracy własnej, - Komunikatywność, - W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. - Posiadanie obywatelstwa polskiego - Korzystanie z pełni praw publicznych - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe): - Wykształcenie: wyższe w zakresie administracji/bezpieczeństwa wewnętrznego, - Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku pracy w obszarze postępowań administracyjnych, - Umiejętność działania w sytuacjach stresowych, - Umiejętności analityczne i redakcyjne. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - zagrożenie korupcją, - praca pod presją czasu. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - naturalne i sztuczne oświetlenie, - wymuszona pozycja ciała, - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę, - przy wejściu do budynku brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami, w budynku znajduje się winda. Aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne): - CV i list motywacyjny - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy - Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 632 z późn. zm.) - Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru - Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe) - Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia, - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy. WZORY WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ ZNAJDZIESZ NA STRONIE: http://kgp.bip.policja.gov.pl/kgp/wolne-stanowiska-w-sc/wzory-oswiadczen/23099,Wzory-oswiadczen.html Aplikuj do: 13 października 2025 w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 156595" na adres: Komenda Główna Policji Biuro Kadr i Organizacji Policji ul. Puławska 148/150 02-624 Warszawa 1) za pośrednictwem operatora pocztowego lub 2) osobiście w Biurze Przepustek Komendy Głównej Policji (pn.- pt. w godzinach 8.15 -16.15) (na kopercie wpisz imię i nazwisko oraz numer ogłoszenia). w formie elektronicznej poprzez: 1) Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (e-PUAP) lub 2) pocztę elektroniczną na adres e-mail: [email protected] (w tytule maila wpisz imię i nazwisko oraz numer ogłoszenia). Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: pod numerem telefonu kom. +48 664 973 039 lub mailowego na adres: [email protected] Dokumenty należy złożyć do: 13.10.2025 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/mazowieckie/warszawa/referendarz,156595,v7.pdf
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
664 973 039
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy - Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 632 z późn. zm.) - Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru - Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe) - Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia, - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy. WZORY WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ ZNAJDZIESZ NA STRONIE: http://kgp.bip.policja.gov.pl/kgp/wolne-stanowiska-w-sc/wzory-oswiadczen/23099,Wzory-oswiadczen.html
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/mazowieckie/warszawa/referendarz,156595,v7.pdf