StPr/25/0700
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
+dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
przygotowanie formalne, nadzór i rozliczenie umów realizowanych w Dziale Zarządzania nieruchomościami, zinwentaryzowanie i oznaczenie dokumentacji technicznej obiektów Uniwersytetu zielonogórskiego zgromadzonej w dziale Zarządzania Nieruchomościami, przygotowanie i aktualizowanie cyfrowej bazy dokumentacji technicznej obiektów Uniwersytetu Zielonogórskiego, prowadzenie spraw formalno-prawnych dotyczących nieruchomości, sporządzanie planów zakupów Działu zarządzania Nieruchomościami, bieżące aktualizowanie ewidencji o nieruchomościach
Miejsce pracy:
LICEALNA 9, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Pracodawca:
Uniwersytet Zielonogórski
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- dobra znajomość pakietu Office, duża samodzielność, kreatywność w realizacji zadań, umiejętność logicznego myślenia, mile widziana znajomość Ustaw: Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, Ustawa o zasadach zarządzania mieniem państwowym, Ustawa gospodarce nieruchomościami, prawo jazdy kat. B, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, odporność na stres
Inne wymagania:
dobra znajomość pakietu Office, duża samodzielność, kreatywność w realizacji zadań, umiejętność logicznego myślenia, mile widziana znajomość Ustaw: Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, Ustawa o zasadach zarządzania mieniem państwowym, Ustawa gospodarce nieruchomościami, prawo jazdy kat. B, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, odporność na stres
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marlena Cok
Wymagane dokumenty:
brak