REFERENT

REFERENT

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
4 666 - 6 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1085

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 do 6 000 PLN
+dodatek za wieloletnią pracę

Zakres obowiązków:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW NA STANOWISKU URZĘDNICZYM:
1. Wydawanie warunków wstępnych do projektowania oraz prowadzenie uzgodnień dokumentacji technicznej.
2. Wydawanie warunków technicznych o zapewnienie dostawy wody i/lub odbiór ścieków sanitarnych i deszczowych oraz wydanie szczegółowych technicznych warunków podłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.
3. Wstępne i szczegółowe rozpoznanie potrzeb klienta.
4. Doradztwo techniczne i formalnoprawne.
5. Wydanie stosownego wniosku dla klienta spośród obowiązujących i pomoc przy jego wypełnieniu.
6. Przygotowanie treści dokumentów: uzgodnień, warunków technicznych, zgód.
7. Uczestnictwo w inwentaryzacji sieci wod-kan.
8. Współpraca z geodetami w zakresie aktualizacji informacji i uzgodnień branżowych.
9. Uczestniczenie w odbiorach technicznych wykonywanych robót inwestycyjnych i remontowych.
10. Uzgadnianie dokumentacji technicznej.
11. Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących występowania awarii sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz dopilnowanie ich usunięcia.
12. Kontrolowanie nowych przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych, czuwanie nad prawidłowym odczytem wodomierzy, zlecanie legalizacji wodomierzy.
13. Przygotowywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dotyczącej przetargów na wykonanie prac remontowych i modernizacji sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, stacji uzdatniania wody, udział w komisji przetargowej.
14. Współpraca z wykonawcami prowadzonych remontów, współpraca z inspektorami nadzoru.
15. Planowanie i nadzorowanie właściwego wykonawstwa prac remontowych i konserwatorskich w zakresie wodociągów i kanalizacji.
16. Współudział w opracowywaniu planu remontów i modernizacji stacji SUW oraz sieci wod.-kan. (okresowe i kapitalne) dla przedłożenia Kierownikowi Zakładu, w celu ujęcia w planie finansowym i zabezpieczenia środków finansowych.


Miejsce pracy:
39-331 Chorzelów 374T, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Pracodawca:
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Mielcu

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1. Obywatelstwo polskie. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Wykształcenie wyższe techniczne w zakresie inżynierii środowiska, ochrony środowiska, budownictwa. 5. Znajomość przepisów prawa w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku, w szczególności: ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawa z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków. 6. Biegła znajomość obsługi komputera. 7. Nieposzlakowana opinia. 8. Prawo jazdy kat. B. WYMAGANIA DODATKOWE: 1. Łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność w wykonywaniu zadań. 2. Umiejętność pracy w zespole. 3. Umiejętność organizacji pracy własnej i wyciągania wniosków. 4. Odporność na sytuacje stresowe, terminowość, bezstronność.


Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1. Obywatelstwo polskie. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Wykształcenie wyższe techniczne w zakresie inżynierii środowiska, ochrony środowiska, budownictwa. 5. Znajomość przepisów prawa w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku, w szczególności: ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawa z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków. 6. Biegła znajomość obsługi komputera. 7. Nieposzlakowana opinia. 8. Prawo jazdy kat. B. WYMAGANIA DODATKOWE: 1. Łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność w wykonywaniu zadań. 2. Umiejętność pracy w zespole. 3. Umiejętność organizacji pracy własnej i wyciągania wniosków. 4. Odporność na sytuacje stresowe, terminowość, bezstronność.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny. 2. CV. 3. Kwestionariusz osobowy wzór w załączeniu (do pobrania na stronie BIP) 4. Kserokopie świadectw pracy, dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje. 5. W przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność. 6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (wzór w załączeniu) lub oświadczenie osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego o spełnieniu wymogów określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. 7. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych wzór w załączeniu. 8. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe wzór w załączeniu. 9. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów do pracy w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Mielcu druk w załączeniu, Dokumenty, o których mowa w pkt. 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9 każdorazowo winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. Brak wymaganego podpisu kandydata na dokumentach dyskwalifikuje kandydata z dalszej procedury naboru. Dokumenty aplikacyjne, w których umieszczą Państwo dane osobowe wykraczające poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu pracy, ustawie o pracownikach samorządowych, powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu rekrutacji i nawiązania zatrudnienia w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Mielcu, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z późn. zm.). OKREŚLENIE TERMINU I MIEJSCA SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Zakładu Chorzelów 374T, 39-331 Chorzelów, pok. 3 lub korespondencyjnie, w zamkniętej kopercie, na adres: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Mielcu, Chorzelów 374T, 39-331 Chorzelów, z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Termin składania ofert: do 04.07.2025 r. do godziny 15.00. O zachowaniu terminu decyduje data i godzina wpływu do Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Mielcu. Dokumenty, które wpłyną do Zakładu po wyżej wymienionym terminie lub/i nie zawierające wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej. UWAGA: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej zastrzega sobie prawo odstąpienia w każdym terminie od naboru bez podania przyczyn. link do naboru: https://www.gzgkmielec.bip.hsi.pl/index.php?gid=0d72b42747ccbf2081d5a3d9cb98e981&lpos=0_999&rpos=-1_-1

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - https://www.gzgkmielec.bip.hsi.pl/index.php?gid=0d72b42747ccbf2081d5a3d9cb98e981&lpos=0_999&rpos=-1_-1
Dodano: 24.06.2025, 04:09
ID ogłoszenia: 244122
Udostępnij:
Dodano: 24.06.2025, 04:09
ID ogłoszenia: 244122

Zobacz inne oferty

Do góry