StPr/25/0926
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji zakupów, remontów i inwestycji zgodnie z procedurami Ustawy prawa zamówień publicznych. Wprowadzanie dokumentów zakupowych do Rejestru Zamówień Publicznych w programie Rozrachunki. Prowadzenie rejestru umów z kontrahentami, przestrzeganie terminów umów. Przygotowanie ofert i dokumentów związanych z przetargami (zgodnie z Ustawą prawa zamówień publicznych). Prowadzenie kasy szkoły za pomocą programu Kasa DDJ. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych (ewidencję analityczną) i dokumentację związaną z: przyjęciem do ewidencji, przeznaczeniem do likwidacji wyposażenia i wartości niematerialnych i prawnych, odpowiedzialnością osób, którym powierzono pieczę nad wyposażeniem. Oznakowanie w sposób trwały wyposażenia numerami inwentarzowymi, sporządzanie i aktualizowanie na bieżąco.
Miejsce pracy:
TADEUSZA KOŚCIUSZKI 10, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
III LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KALISZU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Biegła obsługa komputera z obsługą internetu, wiedza z zakresu zamówień publicznych, umiejętność przeprowadzania inwentaryzacji
Inne wymagania:
Biegła obsługa komputera z obsługą internetu, wiedza z zakresu zamówień publicznych, umiejętność przeprowadzania inwentaryzacji
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Maria Reczuch
Nr telefonu:
627672036 w. 12
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail