StPr/25/0444
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Miejsce i termin składania dokumentów: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu (pok. nr 8) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: OFERTA PRACY NA STANOWISKO REFERENT w terminie do dnia 18 lipca 2025r. do godz. 14.00. Dokumenty określone w pkt. 6 1-2 oraz 6-9 winny być opatrzone własnoręcznym podpisem. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne, niepodpisane lub po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne złożone w związku z naborem przez kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji i zatrudnionego w Urzędzie zostają dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób wymienionych w protokole z naboru, kandydaci winni odebrać w ciągu 30 dni od zakończenia rekrutacji. Po tym czasie oryginały dokumentów zostaną przesłane na adres wskazany do korespondencji. Informacja dotycząca kolejnego etapu rekrutacji zostanie przekazana drogą telefoniczną, mailową lub za pośrednictwem poczty, wyłącznie do kandydatów spełniających wymagania formalne. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń tutejszego Urzędu
Zakres obowiązków:
1) obsługa kancelaryjna dokumentacji wpływającej i wychodzącej z Powiatowego Urzędu Pracy w Radziejowie, zarówno w sposób papierowy jak i elektroniczny,
2) Kierowanie samochodem służbowym (kat. B) Powiatowego Urzędu Pracy w Radziejowie oraz wykonywanie wszystkich wymaganych czynności związanych z obsługą codzienną powierzonego samochodu osobowego.
Miejsce pracy:
Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów, powiat: radziejowski, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy - Radziejów
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Prawo jazdy kat. B, Obsługa komputera
- Niezbędne wymagania od kandydatów: 1) posiadanie polskiego obywatelstwa, obywatelstwa UE lub obywatelstwa innych państw, których na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 3) wykształcenie: minimum średnie, 4) wymagany minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji samorządowej potwierdzonego świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu na umowę o pracę, 5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) nieposzlakowana opinia, 7) stan zdrowia umożliwiający wykonywanie pracy na stanowisku Referenta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radziejowie. Dodatkowe wymagania od kandydatów: 1) wiedza z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej, 2) dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych: ustawy z dnia 20 marca 2025r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz.U. z 2025r. poz. 620) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, Ustawy z dnia 18 listopada 2020r. o doręczeniach elektronicznych (Dz.U. z 2024r. poz. 1841), Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024r., poz. 1135), Ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U z 2024r., poz. 572). 3) bardzo dobra znajomość zasad prawidłowego obiegu dokumentacji, przechowywania, zabezpieczania i ewidencjonowania, dobra umiejętność obsługi elektronicznego obiegu dokumentacji (epuap i e-doręczenia) oraz urządzeń biurowych tj. komputer (pakiet Office), kserokopiarka. 4) dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność, analityczne podejście do problemów, systematyczność, skrupulatność 5) umiejętność pracy w zespole, 6) Prawo jazdy kat. B oraz stan zdrowia umożliwiający przewożenie innych osób, 7) minimum 3 miesiące doświadczenia w kierowaniu samochodem do celów służbowych oraz przewożeniu innych osób, 8) mile widziane ukończone kursy i szkolenia z zakresu obsługi kancelaryjnej lub elektronicznego obiegu dokumentów.
Inne wymagania:
Niezbędne wymagania od kandydatów: 1) posiadanie polskiego obywatelstwa, obywatelstwa UE lub obywatelstwa innych państw, których na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 3) wykształcenie: minimum średnie, 4) wymagany minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji samorządowej potwierdzonego świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu na umowę o pracę, 5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) nieposzlakowana opinia, 7) stan zdrowia umożliwiający wykonywanie pracy na stanowisku Referenta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radziejowie. Dodatkowe wymagania od kandydatów: 1) wiedza z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej, 2) dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych: ustawy z dnia 20 marca 2025r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz.U. z 2025r. poz. 620) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, Ustawy z dnia 18 listopada 2020r. o doręczeniach elektronicznych (Dz.U. z 2024r. poz. 1841), Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024r., poz. 1135), Ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U z 2024r., poz. 572). 3) bardzo dobra znajomość zasad prawidłowego obiegu dokumentacji, przechowywania, zabezpieczania i ewidencjonowania, dobra umiejętność obsługi elektronicznego obiegu dokumentacji (epuap i e-doręczenia) oraz urządzeń biurowych tj. komputer (pakiet Office), kserokopiarka. 4) dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność, analityczne podejście do problemów, systematyczność, skrupulatność 5) umiejętność pracy w zespole, 6) Prawo jazdy kat. B oraz stan zdrowia umożliwiający przewożenie innych osób, 7) minimum 3 miesiące doświadczenia w kierowaniu samochodem do celów służbowych oraz przewożeniu innych osób, 8) mile widziane ukończone kursy i szkolenia z zakresu obsługi kancelaryjnej lub elektronicznego obiegu dokumentów.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Jolanta Kujawa
Nr telefonu:
54 285 2991
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny, 2) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej 3) kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy, 4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, 5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach lub kursach, 6) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 3 do ogłoszenia o naborze), 7) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe. Wyłoniony w wyniku naboru kandydat zobowiązany jest przed nawiązaniem stosunku pracy do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Skazanych, 8) własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 9) własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji oraz zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych (załącznik nr 2 do ogłoszenia o naborze), 10) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1135) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, 11) w przypadku osoby będącej obywatelem państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, której na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej kserokopia dokumentu określonego w przepisach o służbie cywilnej, potwierdzającego znajomość języka polskiego, 12)inne dokumenty, które kandydat uważa za ważne i będą miały znaczenie w procesie rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: do 18 lipca 2025 r., godz. 14.00, Godziny : 7.30. -14.00