StPr/25/0348
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
1. Udział we wdrażaniu projektów informatycznych prowadzonych przez gminę oraz systemów informatycznych Urzędu.
2. Opieka techniczna nad sprzętem komputerowym oraz systemami operacyjnymi.
3. Realizacja zadań administratora sieci lokalnej.
4. Aktualizacja systemów operacyjnych i aplikacyjnych.
5. Administracja zasobami www, ftp, Biuletynem Informacji Publicznej.
6. Konfiguracja sprzętu informatycznego.
7. Pomoc techniczna helpdesk.
8. Nadzór nad serwisem sprzętu komputerowego.
9. Współpraca w projektach wdrożeniowych (dostawcy oprogramowania).
10. Konfiguracja sprzętu i aplikacji Systemu Rejestrów Państwowych.
Warunki pracy:
1. Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
2. Stanowisko pracy wymaga stałego kontaktu z osobami współpracującymi.
Praca na czas określony: 6 miesięcy z możliwością dalszego zatrudnienia
Godzina zakończenia pracy: 19:00
Miejsce pracy:
Rynek 2, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Pszczynie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe
- Administrator stron internetowych, biegła obsługa komputera, Microsoft Office
- Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie w zakresie informatyki. 2. Udokumentowany co najmniej roczny staż pracy umożliwiający realizację zadań na powierzonym na stanowisku. 3. Znajomość funkcjonowania systemów informatycznych. 4. Znajomość: systemów operacyjnych Windows, pakietów aplikacji do tworzenia grafiki, zagadnień związanych z sieciami LAN/WAN, zasad oprogramowania i działania baz danych, praktyczna znajomość sprzętu komputerowego, znajomość sql, php, zasad zarządzania dokumentacją, zasad bezpieczeństwa systemów informatycznych, zasad elektronicznego obiegu dokumentu. 5. Znajomość przepisów ustaw: o ochronie danych osobowych, o samorządzie gminnym, o doręczeniach elektronicznych, o dostępie do informacji publicznej, rozporządzenia w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej. 6. Przedstawienie stanowiska potwierdzającego posiadanie kwalifikacji i umiejętności pozwalających w prawidłowy sposób realizować zadania na stanowisku objętym konkursem. 7. Obywatelstwo polskie. 8. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 9. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 10. Nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1. Odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji. 2. Znajomość technologii wirtualizacji, konfiguracja urządzeń sieciowych, znajomość konfiguracji firewall, znajomość systemów obiegu dokumentów, doświadczenie w zarządzaniu platformami e-usług publicznych, znajomość platformy e-doręczenia.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie w zakresie informatyki. 2. Udokumentowany co najmniej roczny staż pracy umożliwiający realizację zadań na powierzonym na stanowisku. 3. Znajomość funkcjonowania systemów informatycznych. 4. Znajomość: systemów operacyjnych Windows, pakietów aplikacji do tworzenia grafiki, zagadnień związanych z sieciami LAN/WAN, zasad oprogramowania i działania baz danych, praktyczna znajomość sprzętu komputerowego, znajomość sql, php, zasad zarządzania dokumentacją, zasad bezpieczeństwa systemów informatycznych, zasad elektronicznego obiegu dokumentu. 5. Znajomość przepisów ustaw: o ochronie danych osobowych, o samorządzie gminnym, o doręczeniach elektronicznych, o dostępie do informacji publicznej, rozporządzenia w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej. 6. Przedstawienie stanowiska potwierdzającego posiadanie kwalifikacji i umiejętności pozwalających w prawidłowy sposób realizować zadania na stanowisku objętym konkursem. 7. Obywatelstwo polskie. 8. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 9. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 10. Nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1. Odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji. 2. Znajomość technologii wirtualizacji, konfiguracja urządzeń sieciowych, znajomość konfiguracji firewall, znajomość systemów obiegu dokumentów, doświadczenie w zarządzaniu platformami e-usług publicznych, znajomość platformy e-doręczenia.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Łukasz Orlik
Nr telefonu:
324493920
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. Zgłoszenie kandydatury wraz z uzasadnieniem list motywacyjny. 2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe. 3. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy. 4. Kwestionariusz osobowy do celów rekrutacji według załącznika nr 1 do niniejszego ogłoszenia. 5. Oświadczenia kandydata: a. o posiadaniu obywatelstwa polskiego, b. o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, c. o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d. o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, e. o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem w przypadku podania danych innych niż wskazane w ogłoszeniu, według załącznika nr 2 do niniejszego ogłoszenia. 6. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych. Szczegóły: https://bip.pszczyna.pl/index.php/ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-referenta-w-urzedzie-miejskim-w-pszczynie-4#cnt
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Urzędu Miejskiego w Pszczynie, ul. Rynek 2 w godzinach pracy urzędu lub przesłać na podany wyżej adres w terminie do dnia 25 lipca 2025 roku. Na kopercie powinien być umieszczony napis: Nabór na stanowisko referenta - INF. Oferty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu, nie będą rozpatrywane (nie ma znaczenia data nadania przesyłki). Za złożone i doręczone skutecznie uważa się te oferty, które wpłyną do urzędu w terminie do upływu dnia określonego w ogłoszeniu. Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135). Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne, zostaną poinformowani o terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego etapu naboru, jak również o stosowanej metodzie i technice naboru. Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.pszczyna.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Pszczynie. Dodatkowe informacje o ogłoszeniu można uzyskać pod numerem telefonu: 32 449 39 20.