StPr/25/1290
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 823,50 PLN
( 4385 zł brutto - wynagrodzenie zasadnicze, 438,50 zł- premia regulaminowa )
Zakres obowiązków:
a) zakładanie i prowadzenie Teczek Akt Personalnych żołnierzy zawodowych CSSP,
b) przygotowywanie Teczek Akt Personalnych żołnierzy odchodzących do innych jednostek wojskowych lub odchodzących do rezerwy i przekazywanie ich do archiwum,
c) znajomość aktualnie obowiązujących przepisów ubezpieczeniowych,
d) znajomość obowiązujących przepisów dotyczących prowadzenia ewidencji wojskowej,
e) utrzymanie w aktualności danych w systemie SEW on- line w zakresie wynikającym z zakresu obowiązków,
f) uczestniczenie w przyjęciu żołnierzy Dobrowolnej Zasadniczej Służby Wojskowej, studentów Legii Akademickiej oraz żołnierzy rezerwy,
g) w przypadku nieobecności samodzielnego referenta zajmującego się sporządzaniem oświadczeń: ROR, kart informacyjnych do celów ubezpieczeniowych, PIT - 2 do celów podatkowych wojskowych oraz przekazywaniem ich od 17 WOG zastępowanie w niezbędnym zakresie.
Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 66, 75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące
- Wymagania niezbędne: a) wykształcenie minimum średnie, b) min. 2 letnie doświadczenie w obszarze administracji lub kadr i płac udokumentowane świadectwem pracy, c) praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, Wymagania dodatkowe - preferowane: a) wykształcenie wyższe w kierunkach: administracja, finanse i rachunkowość lub kadry i płace, b) znajomość ustawy o obronie Ojczyzny i przepisów wykonawczych, c) bardzo doba znajomość przepisów i doświadczenie w prowadzeniu teczek akt personalnych, d) znajomość zasad archiwizacji, e) bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność, skrupulatność w wykonywaniu obowiązków służbowych, łatwość komunikacji, f) umiejętność pracy w zespole, g) mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach wojskowych.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: a) wykształcenie minimum średnie, b) min. 2 letnie doświadczenie w obszarze administracji lub kadr i płac udokumentowane świadectwem pracy, c) praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, Wymagania dodatkowe - preferowane: a) wykształcenie wyższe w kierunkach: administracja, finanse i rachunkowość lub kadry i płace, b) znajomość ustawy o obronie Ojczyzny i przepisów wykonawczych, c) bardzo doba znajomość przepisów i doświadczenie w prowadzeniu teczek akt personalnych, d) znajomość zasad archiwizacji, e) bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność, skrupulatność w wykonywaniu obowiązków służbowych, łatwość komunikacji, f) umiejętność pracy w zespole, g) mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach wojskowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
261456595, 261456625
Wymagane dokumenty:
Dodatkowe informacje: miejsce pracy - Centrum Szkolenia Sił Powietrznych, praca w godz. 07:00-15:00, szczegółowe informacje na temat naboru znajdują się na stronie www.cssp.wp.mil.pl
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Godziny : 7:00 - 15:00