StPr/25/0384
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
Zakres obowiązków:
Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim:
1) współdziałanie z Urzędem Miejskim w Jaworznie, a w szczególności z Biurem Skarbnika Miasta i Wydziałem Współpracy Społecznej i Gospodarczej,
2) współdziałanie z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
3) współdziałanie z Urzędem Skarbowym w zakresie realizacji ustaw podatkowych w tym:
a) sporządzanie rocznych informacji podatkowych o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych,
b) sporządzanie rocznej deklaracji dotyczącej wysokości pobranego podatku dochodowego od osób fizycznych,
4) współdziałanie z bankiem prowadzącym obsługę Urzędu,
5) prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości,
6) realizacja dochodów i wydatków w zakresie Budżetu, projektów unijnych,
7) sporządzanie wniosków o płatność oraz innych rozliczeń dotyczących projektów unijnych,
8) realizacja wpłat dokonywanych przez pracodawców z tytułu zatrudnienia cudzoziemców,
9) sporządzanie sprawozdawczości budżetowej oraz finansowej,
10) naliczanie i wypłata pracownikom wynagrodzeń oraz innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy,
11) obsługa kasowa Urzędu,
12) rozliczenie inwentaryzacji składników majątkowych Urzędu,
13) dokonywanie naliczeń amortyzacji oraz umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnychi prawnych,
14) prowadzenie magazynowej ewidencji ilościowo- wartościowej,
15) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania (KP, KW),
16) przygotowywanie informacji do sporządzania zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagradzaniu(druk Rp-7) dla celów emerytalno rentowych,
17) współpraca z Komornikami Sądu Rejonowego w zakresie zajęć alimentacyjnych oraz zajęć komorniczych,
18) windykacja administracyjna oraz sądowa należności Budżetu, Funduszu Pracy, Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz projektów unijnych,
19) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzania sprawozdawczości i dokonywanie oceny efektywności działań w zakresie realizowanych zadań,
20) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy, oszczędny i terminowy,
21) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora, Zastępcy i Naczelnika,
22) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych,
23) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów,
24) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań,
25) prawidłowe ewidencjonowanie, przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu,
26) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi,
27) współpraca z innymi urzędami, instytucjami i organizacjami,
28) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami,
29) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w PUP.
Miejsce pracy:
Północna 9b, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie - średnie lub wyższe, 2) doświadczenie zawodowe (staż pracy) - 1 rok, 3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5) nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1) umiejętności zawodowe: a) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, b) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, c) znajomość przepisów ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia, d) znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, e) umiejętności obsługi komputera (w środowisku Windows 10, pakiet MS Office, Libre Office). 2) predyspozycje osobowościowe: a) umiejętność samodzielnej organizacji pracy i terminowego wykonywania zadań, b) umiejętność pracy w zespole, c) samodzielność, d) dyspozycyjność, e) łatwość wypowiadania się w mowie i piśmie, f) inicjatywa, g) kreatywność, h) odpowiedzialność, i) zaangażowanie, j) rzetelność, k) sumienność, l) bezstronność, m) odporność na stres, n) gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie - średnie lub wyższe, 2) doświadczenie zawodowe (staż pracy) - 1 rok, 3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5) nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1) umiejętności zawodowe: a) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, b) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, c) znajomość przepisów ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia, d) znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, e) umiejętności obsługi komputera (w środowisku Windows 10, pakiet MS Office, Libre Office). 2) predyspozycje osobowościowe: a) umiejętność samodzielnej organizacji pracy i terminowego wykonywania zadań, b) umiejętność pracy w zespole, c) samodzielność, d) dyspozycyjność, e) łatwość wypowiadania się w mowie i piśmie, f) inicjatywa, g) kreatywność, h) odpowiedzialność, i) zaangażowanie, j) rzetelność, k) sumienność, l) bezstronność, m) odporność na stres, n) gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Halina Waligóra-Karpińska
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny podpisany własnoręcznie lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym, 2) życiorys curriculum vitae podpisany własnoręcznie lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym, 3) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom ukończenia studiów lub świadectwo ukończenia szkoły), 4) kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach), 5) kserokopie świadectw pracy, innych dokumentów potwierdzających staż pracy oraz zaświadczeń o trwającym zatrudnieniu, 6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z prowadzonym naborem na stanowisko urzędnicze, zgodniez Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenieo ochronie danych osobowych) oraz z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, 9) oryginał kwestionariusza osobowego, 10) ewentualne referencje, 11) kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów, którzy chcą skorzystać z prawa pierwszeństwa w zatrudnieniu, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawyz dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych), 12) oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem (treść dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej www.pup.jaworzno.ibip.pl w zakładce Praca w PUP/Dokumenty rekrutacyjne), 13) oświadczenie o zapoznaniu się z obowiązującą procedurą przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz ochrony sygnalistów w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jaworznie (treść dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej www.pup.jaworzno.ibip.pl w zakładce Sygnaliści), Dokumenty, o których mowa w pkt 6-9 oraz 12-13, należy pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej www.pup.jaworzno.ibip.pl z zakładki Praca w PUP/Dokumenty rekrutacyjne: Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, Oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną, Oświadczenia Nr 1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 14 sierpnia 2025 r. 1) w formie papierowej: a) osobiście w Kancelarii Urzędu (parter, pokój nr 19), b) za pośrednictwem poczty na adres korespondencyjny Urzędu, przy czym za dzień złożenia dokumentów uznaje się datę ich wpływu do Urzędu, albo 2) drogą elektroniczną na adres mailowy Urzędu: [email protected], z zastrzeżeniem, że dokumenty muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym (zaawansowany podpis elektroniczny, który jest składany za pomocą kwalifikowanego urządzenia do składania podpisu elektronicznego i który opiera się na kwalifikowanym certyfikacie podpisu elektronicznego. Podstawa prawna - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie http://pup.jaworzno.ibip.pl/public oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie, ul. Północna 9b.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście