StPr/25/1290
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
3 500 PLN
godziny pracy: 7:00-15:00 System czasu pracy : zadaniowy Praca na czas określony : 2 lata
Zakres obowiązków:
obsługa administracyjno-finansowa i sprawozdawcza projektów
obsługa studentów, doktorantów i pracowników zagranicznych w International Point
organizowanie działalności animacyjno-edukacyjnej ukierunkowanej na integrację lokalnej społeczności z członkami wspólnoty Uniwersytetu, ze szczególnym uwzględnieniem społeczności zagranicznej Uniwersytetu
koordynacja obiegu dokumentów związanych z realizacją zadań International Point oraz współpraca w realizacji projektów związanych z zakresem działalności
obsługa systemu XP – zamówienia, środki trwałe, weryfikacja
współpraca z innymi jednostkami Uniwersytetu i instytucjami zewnętrznymi
pomoc w realizacji projektów, również w języku angielskim
przygotowywanie niezbędnych informacji i dokumentów związanych z realizacją projektów
Miejsce pracy:
Olszewskiego 16, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
30
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- biegła znajomość języka angielskiego, komunikatywność, dobra organizacja pracy
- doświadczenie w pracy w szkolnictwie wyższym, doświadczenie w zakresie obsługi administracyjnej projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych, umiejętność pracy w zespole, praktyczna znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), odpowiedzialność, kreatywność, chęć rozwoju,
Inne wymagania:
doświadczenie w pracy w szkolnictwie wyższym, doświadczenie w zakresie obsługi administracyjnej projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych, umiejętność pracy w zespole, praktyczna znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), odpowiedzialność, kreatywność, chęć rozwoju,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Urszula Walenczak
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
soby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: [email protected] z dopiskiem ,,referent KOI w terminie do dnia 24 sierpnia 2025 r. Zgodnie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U z 2024 r. poz. 928), informacje o procedurze dokonywania zgłoszeń wewnętrznych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu są dostępne na stronie: https://www.umk.pl/kontakt/zgloszenia-wewnetrzne/ 2/ Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z siedzibą przy ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami w ciągu 14 dni od zakończenia naboru aplikacji. Prosimy o zawarcie w aplikacji podpisanej klauzuli załącznik do ogłoszenia Link do ogłoszenia: https://www.umk.pl/oferty-pracy/?task=offer&action=one&id=4777
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail