StPr/25/0456
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie elektronicznej ewidencji kierowców i przesłanie zamówień praw jazdy w systemie Kierowca.
2. Wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami.
3. Wydawanie profilu kandydata na kierowcę i profilu kierowcy zawodowego.
4. Wydawanie zezwoleń na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi oraz przewożącymi wartości pieniężne.
5. Wykonywanie wyroków sądów w sprawie zatrzymanych praw jazdy.
6. Sporządzanie skierowań na egzaminy kierowców po zatrzymaniu, cofnięciu, utracie kwalifikacji i za naruszenie przepisów ruchu drogowego.
7. Sporządzanie skierowań na kontrolne badania lekarskie w związku z zastrzeżeniami co do stanu zdrowia kierowcy, oraz wydawanie informacji o obowiązku wykonania badania psychologicznego i lekarskiego osobom, które kierowały pod wpływem alkoholu lub środka działającego podobnie.
8. Wydawanie informacji o konieczności odbycia kursu reedukacyjnego w zakresie problematyki przeciw-alkoholowej i przeciwdziałanie narkomanii, jeżeli osoba kierowała pojazdem pod wpływem alkoholu lub środka działającego podobnie.
9. Przygotowywanie decyzji w sprawie cofnięcia uprawnień do kierowania pojazdami.
10. Przygotowanie decyzji w sprawie zatrzymania uprawnień do kierowania pojazdami.
11. Bieżąca obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej w zakresie praw jazdy.
12. Występowanie do Wydziałów Komunikacji z wnioskami o przesłanie akt kierowców.
13. Przesyłanie na wniosek innych Wydziałów Komunikacji akt kierowców.
14. Prowadzenie archiwum akt ewidencyjnych kierowców.
15. Prowadzenie ewidencji instruktorów i wykładowców oraz rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców i ewidencji podmiotów prowadzących szkolenie.
16. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie elektronicznym Portal Starosty.
17. Dokumentowanie przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
Szczegółowe wymagania określa ogłoszenie o naborze znajdujące się pod adresem https://bip.gostynin.powiat.pl/ogloszeniaa,40_3625
Miejsce pracy:
3 Maja 43B, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Gostyninie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe, administracyjne, średnie zawodowe, administracyjne
- Umiejętności: szczegółowe informacje dot. wymagań niezbędnych i dodatkowych znajdują się pod adresem https://bip.gostynin.powiat.pl/ogloszeniaa,40_3625
Inne wymagania:
Umiejętności: szczegółowe informacje dot. wymagań niezbędnych i dodatkowych znajdują się pod adresem https://bip.gostynin.powiat.pl/ogloszeniaa,40_3625
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
242352290
Wymagane dokumenty:
świadectwa szkolne, świadectwa pracy
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: od zaraz, Godziny : 8.00-14.00