REFERENT

REFERENT

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2484

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
brutto

Zakres obowiązków:
• przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia na usługi i dostawy;
• prowadzenie spraw najmu, dzierżawy i innych form użytkowania powierzchni;
• wystawianie faktur na podstawie posiadanych umów;
• nadzór nad przestrzeganiem przepisów ochrony środowiska w zakresie gospodarki odpadami realizowanej w ramach outsourcingu, w tym obsługa BDO;
• sporządzanie sprawozdań i oświadczeń do Zarządu Zlewni PGW Wody Polskie;
• sporządzanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i nadzór nad płatnościami;
• działania w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa planowania imprez innych niż masowe;
• wykonywanie czynności związanych z technicznym zabezpieczeniem imprez organizowanych przez uczelnię.

Miejsce pracy:
WIENIAWSKIEGO 1, 61-712 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
UNIWERSYTET im. ADAMA MICKIEWICZA

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • doświadczenie w pracy w zespole, Doskonałe umiejetności interpersonalne i komunikacji
  • wykształcenie wyższe preferowane prawo, ekonomia, administracja; samodzielność w podejmowaniu decyzji; znajomość ustawy o zamówieniach publicznych; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i ogólna sprawność informatyczna umiejętność redagowania pism urzędowych; odporność na stres; komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole; wysoka kultura osobista znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: szeroki pakiet świadczeń pozapłacowych; rozwój kwalifikacji zawodowych; atmosferę szacunku i współpracy; elastyczne godziny pracy.


Inne wymagania:
wykształcenie wyższe preferowane prawo, ekonomia, administracja; samodzielność w podejmowaniu decyzji; znajomość ustawy o zamówieniach publicznych; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i ogólna sprawność informatyczna umiejętność redagowania pism urzędowych; odporność na stres; komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole; wysoka kultura osobista znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: szeroki pakiet świadczeń pozapłacowych; rozwój kwalifikacji zawodowych; atmosferę szacunku i współpracy; elastyczne godziny pracy.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Klaudia Łęcka

Nr telefonu:
618294181

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
cv

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - aplikacja przez stronę: https://amu.edu.pl/wspolpraca/kariera/inne-oferty-pracy/samodzielna-referentka-samodzielny-referent-w-sekcji-administracyjno-gospodarczej
Dodano: 12.09.2025, 05:01
ID ogłoszenia: 313574
Udostępnij:
Dodano: 12.09.2025, 05:01
ID ogłoszenia: 313574

Zobacz inne oferty

4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Łukowice Brzeskie
4 666 PLNbrutto
Dodano: 13 s temu
7 500 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Głuchołazy
7 500 PLNbrutto
Dodano: 17 s temu
5 250 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach
Kędzierzyn-Koźle
5 250 PLNbrutto
Dodano: 17 s temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich
Strzelce Opolskie
4 666 PLNbrutto
Dodano: 17 s temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich
Strzelce Opolskie
30,50 PLNbrutto
Dodano: 17 s temu
Do góry