StPr/25/1215
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
1. Obsługa interesantów, udzielanie informacji, wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych, przyjmowanie korespondencji zgodnie z instrukcją kancelaryjną, rejestrowanie pism wchodzących i wychodzących.
2. Dokonywanie czynności związanych z prowadzeniem wszelkich spraw kadrowych zatrudnionych, w tym:
• sprawy związane z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, obsługa kadrowa pracowników, prowadzenie akt osobowych i archiwizacja, prowadzenie ewidencji czasu pracy, wydawanie skierowań na badania profilaktyczne i kontrolowanie terminów ważności tych badań, przygotowywanie pism związanych ze zmianą wynagrodzenia, dodatków, przyznaniem nagrody, urlopu, odprawy itp.
3. Prowadzenie księgi uczniów i księgi ewidencji uczniów.
4. Sporządzanie sprawozdawczości SIO.
Miejsce pracy:
Kostomłoty Drugie, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office, doświadczenie zawodowe na w/w stanowisku, Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Elżbieta Piotrowska
Nr telefonu:
413671100
Wymagane dokumenty:
Brak danych.