StPr/25/0264
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
wynagrodzenie 5000 + dodatek za wieloletnią pracę
Zakres obowiązków:
1. Uczestniczenie w planowaniu zadań inwestycyjnych na terenie gminy
2. Opracowywanie planów rzeczowo-finansowych i harmonogramów zadań inwestycyjnych
3. Prowadzenie spraw formalno prawnych związanych z przygotowywaniem inwestycji do realizacji w zakresie projektów technicznych, uzgodnień, pozwoleń, wniosków lokalizacji i decyzji
4. Sporządzanie kosztorysóów na etapowane zakresy zadań inwestycyjnych
5. Przygotowywanie sspecyfikacji przetargowych na roboty budowlane, usługi i dostawy
6. Zapewnienie wykonawstwa zadań inwestycyjnych poprzez przeprowadzenie procedury przetargowej, przygotowanie umów do zawarcia z wykonawcą bądź dostawcą
7. Przekazywanie placów budów wykonawcom
8. Obsługa i udział w odbiorach realizowanych zadań
9. Sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur na roboty budowlane, usługi i dostawy
10. Prowadzenie ewidencji dróg i obiektów mostowych
11. Współpraca z Wydziałem Pozyskiwania Środków Zewnętrznych w zakresie wniosków oo dofinansowanie
12. Uzyskiwanie decyzji po zakończeniu zadania inwestycyjnego i przekazyywanie do użytku
13. Obsługa zadań w okresie gwarancyjnym.
Miejsce pracy:
Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne, powiat: bieszczadzki, woj: podkarpackie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI USTRZYKI DOLNE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- wymagana nadzorowanie i kierowanie brygadą remontowo-budowlaną oraz prowadzenie i nadzorowanie inwestycji remontowo- budowlanych min. 5 lat, dobra znajomość zasad kosztorysowania robót budowlano montażowych i programów do kosztorysowania oraz zagadnień związanych z przygotowywaniem i realizacją inwestycji, znajomość procedur przetargowych w zakresie robót budowlanych, dostaw i usług, znajomość procedur administracyjnych w zakresie Prawa Wodnego, znajomość ustaw, KPA, o samorządzie gminnym, prawo budowlane, prawo zamówień publicznych i innych związanych z przygotowywaniem i realizacją inwestycji budowlanych.
Inne wymagania:
wymagana nadzorowanie i kierowanie brygadą remontowo-budowlaną oraz prowadzenie i nadzorowanie inwestycji remontowo- budowlanych min. 5 lat, dobra znajomość zasad kosztorysowania robót budowlano montażowych i programów do kosztorysowania oraz zagadnień związanych z przygotowywaniem i realizacją inwestycji, znajomość procedur przetargowych w zakresie robót budowlanych, dostaw i usług, znajomość procedur administracyjnych w zakresie Prawa Wodnego, znajomość ustaw, KPA, o samorządzie gminnym, prawo budowlane, prawo zamówień publicznych i innych związanych z przygotowywaniem i realizacją inwestycji budowlanych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Michał Wnuk
Nr telefonu:
134608005
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon