StPr/25/0531
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 750 PLN
Zakres obowiązków:
obsługa kancelaryjna Wydziału Architektury i Budownictwa, obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów, prowadzenie sprawozdawczości GUS, rejestru RWDZ oraz BIP w zakresie kompetencji Wydziału, przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji, informowanie, udzielanie wyjaśnień i porad z zakresu kompetencji Wydziału.
System czasu pracy: pon7:30-17:00wt-czw7:30-15:30pt7:30-15:30
Praca na czas określony: 6 miesięcy
Miejsce pracy:
KORFANTEGO 6, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Pszczynie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office, Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Wymagania niezbędne: a) określone w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135 t. j.), b) wykształcenie średnie oraz wymagany min. 1 rok stażu pracy, c) umiejętność obsługi komputera i programów pakietu MS Office (Word, Excel). Wymagania dodatkowe: a) znajomość ustawy Prawo budowlane oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, b) znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, c) znajomość ustawy o własności lokali, d) znajomość ustawy o szczególnych zasadach realizacji inwestycji drogowych, e) znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu powiatowego oraz o pracownikach samorządowych, f) znajomość struktury organizacyjnej urzędu i zagadnień poszczególnych komórek organizacyjnych, g) umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych, h) odporność na sytuacje stresowe związany z kontaktem z interesariuszem, i) samodzielność w podejmowaniu decyzji, j) umiejętność pracy w zespole, k) umiejętność pracy pod presją czasu.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: a) określone w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135 t. j.), b) wykształcenie średnie oraz wymagany min. 1 rok stażu pracy, c) umiejętność obsługi komputera i programów pakietu MS Office (Word, Excel). Wymagania dodatkowe: a) znajomość ustawy Prawo budowlane oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, b) znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, c) znajomość ustawy o własności lokali, d) znajomość ustawy o szczególnych zasadach realizacji inwestycji drogowych, e) znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu powiatowego oraz o pracownikach samorządowych, f) znajomość struktury organizacyjnej urzędu i zagadnień poszczególnych komórek organizacyjnych, g) umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych, h) odporność na sytuacje stresowe związany z kontaktem z interesariuszem, i) samodzielność w podejmowaniu decyzji, j) umiejętność pracy w zespole, k) umiejętność pracy pod presją czasu.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Mariusz Saługa
Nr telefonu:
324492418
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: a) zgłoszenie kandydatury wraz z uzasadnieniem, b) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę - według załącznika nr 1 do niniejszego ogłoszenia (dostępny w BIP oraz w Wydziale Organizacyjnym Starostwa), c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, d) kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, e) kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia (np. świadectwo pracy, zaświadczenie), f) oświadczenie kandydata, że nie był skazany za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, g) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, h) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, i) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, j) oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych - według załącznika nr 2 do niniejszego ogłoszenia (dostępny w BIP oraz w Wydziale Organizacyjnym Starostwa). Wszystkie złożone dokumenty w tym składane w formie oświadczenia winne zostać opatrzone własnoręcznym podpisem osoby aplikującej (prócz kserokopii wymienionych w lit. c-e).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać: a) pocztą na adres: Starostwo Powiatowe ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, b) drogą elektroniczną na adres: [email protected] w przypadku posiadania przez kandydata uprawnień do kwalifikowanego podpisu elektronicznego, c) osobiście w siedzibie Starostwa ul. 3 Maja 10, na Punkcie Obsługi Klienta, z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko referenta w Wydziale Architektury i Budownictwa, w terminie do dnia 20 października 2025 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert nadesłanych drogą pocztową liczy się data wpływu do urzędu.