REFERENT

REFERENT

Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 800 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0432

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
Ostateczne wynagrodzenie do ustalenia z Pracodawcą

Zakres obowiązków:
1. Zapewnienie właściwego obiegu korespondencji oraz rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej z MOSiR w Mikołowie, prowadzenie pocztowej książki nadawczej.
2. Odbieranie i wysyłanie poczty za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
3. Odbieranie telefonów i przekierowywanie połączeń, udzielanie informacji telefonicznych.
4. Prowadzenie kalendarza spotkań dyrektora MOSIR, organizacja wizyt gości oraz ich przyjmowanie.
5. Prowadzenie instrukcji kancelaryjnej MOSiR.
6. Prowadzenie składnicy akt.
7. Prawidłowa segregacja i archiwizacja dokumentów dotyczących funkcjonowania sekretariatu.
8. Prowadzenie rejestrów w związku z wykonywanymi zadaniami.
9. Współpraca z innymi działami, zespołami w zakresie realizacji wykonywanych zadań.

Szczegółowe informacje o stanowisku zamieszczone na stronie:
https://mosirmikolow.bip.net.pl/?lang=PL

OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:
Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
43-190 Mikołów ul. Konstytucji 3 Maja 31
PRACA W DNIACH I GODZINACH:
Pn-Pt, 7.30 - 15.30


Miejsce pracy:
Konstytucji 3 Maja 31, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie

Pracodawca:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • prawo jazdy kategoria - B, obsługa komputera - exel, word, doświadczenie w pracy w zespole
  • Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie. 2. Wykształcenie średnie - roczny staż pracy. 3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 4. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na ww. stanowisku. 5. Posiadanie nieposzlakowanej opinii. 6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: 1. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. 2. Obsługa komputera w zakresie Ms Office (programy Word, Excel), obsługa poczty elektronicznej oraz urządzeń biurowych. 3. Umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista. 4. Inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów. 5. Rzetelność, sumienność, odpowiedzialność. 6. Bardzo dobra organizacja czasu pracy. 7. Inicjatywa i pełna samodzielność w działaniu, zdyscyplinowanie i terminowość realizacji zadań. 8. Sumienność i bardzo duże zaangażowanie w wykonywaną pracę. 9. Systematyczność, dociekliwość i staranność w wykonywaniu zadań. 10. Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia. 11. Znajomość zagadnień sportu i rekreacji w Gminie Mikołów. 12. Znajomość regulacji prawnych z zakresu: Ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( tj. Dz. U. z 2024 r. poz.1135), Ustawy z dnia 25 czerwca 2010 roku o sporcie (tj.Dz.U.2024 poz.1488), Ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych ( tj. 2019 poz.1781), Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów. 13. Prawo jazdy kat. B.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie. 2. Wykształcenie średnie - roczny staż pracy. 3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 4. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na ww. stanowisku. 5. Posiadanie nieposzlakowanej opinii. 6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: 1. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. 2. Obsługa komputera w zakresie Ms Office (programy Word, Excel), obsługa poczty elektronicznej oraz urządzeń biurowych. 3. Umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista. 4. Inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów. 5. Rzetelność, sumienność, odpowiedzialność. 6. Bardzo dobra organizacja czasu pracy. 7. Inicjatywa i pełna samodzielność w działaniu, zdyscyplinowanie i terminowość realizacji zadań. 8. Sumienność i bardzo duże zaangażowanie w wykonywaną pracę. 9. Systematyczność, dociekliwość i staranność w wykonywaniu zadań. 10. Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia. 11. Znajomość zagadnień sportu i rekreacji w Gminie Mikołów. 12. Znajomość regulacji prawnych z zakresu: Ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( tj. Dz. U. z 2024 r. poz.1135), Ustawy z dnia 25 czerwca 2010 roku o sporcie (tj.Dz.U.2024 poz.1488), Ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych ( tj. 2019 poz.1781), Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów. 13. Prawo jazdy kat. B.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
32 779 76 03

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1. Curriculum vitae. 2. List motywacyjny. 3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (uwierzytelnione kopie). 4. Kopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy (uwierzytelnione kopie). 5. Kserokopie innych dokumentów o posiadanych uprawnieniach/kwalifikacjach jeśli kandydat takie posiada. 6. Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie - Załącznik nr 1. 7. Formularz oświadczeń Załącznik nr 2. 8. Podpisane oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na ww. stanowisku Załącznik nr 3. 9. Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zwartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji niniejszego procesu rekrutacji (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) Załącznik nr 4. 10. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13 a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 11. Wybrany w drodze procedury konkursowej kandydat/kandydatka zobowiązany/a zostanie do przedłożenia aktualnego zaświadczenia o niekaralności z Ministerstwa Sprawiedliwości Krajowy Rejestr Karny przed podpisaniem umowy o pracę. List motywacyjny, CV oraz klauzula o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Dokumenty prosimy składać osobiście do sekretariatu MOSiR lub wysłać pocztą na na adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie ul. Konstytucji 3 Maja 31,43-190 Mikołów. Oferty muszą zawierać dopisek na kopercie Oferta na wolne stanowisko urzędnicze referent w Zespole ds. administracyjnych, organizacji sportu i imprez w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Mikołowie. Za datę doręczenia uważa się datę wpływu do MOSiR Mikołów. Termin składania i przesyłania ofert od dnia 24.10.2025 r. do dnia 4.11.2025 r. Oferty, które wpłyną po terminie lub będą niekompletne nie zostaną rozpatrzone. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania będą informowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Osoby, których oferty nie będą spełniały wymagań zawartych w ogłoszeniu nie będą powiadamiane, natomiast będą mogły uzyskać informację telefoniczną w tej sprawie. Bliższe informacje można uzyskać pod nr tel. (32) 779 76 03 wew. 24 w Zespole kadr, płac i BHP. Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana do publicznej wiadomości na stronie B I P Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie jednostki.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: pn-pt, Godziny : 7.30-15.30
Dodano: 25.10.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 340822
Udostępnij:
Dodano: 25.10.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 340822

Zobacz inne oferty

1 800 €netto
Nowe
Dolce Vita
Krefeld
1 800 €netto
Dodano: 6 godz. temu
Do góry