StPr/25/0495
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
+ dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
planowanie, organizacja i koordynacja działań w zakresie ochrony ludności oraz przygotowanie planów ewakuacji, tworzenie i utrzymanie zasobów ochrony ludności oraz infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
Miejsce pracy:
Plac Wolności 3, 19-400 Olecko, powiat: olecki, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Olecku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- informacje na stronie: https://umolecko.logintrade.net/rejestracja/konkursy.html
Inne wymagania:
informacje na stronie: https://umolecko.logintrade.net/rejestracja/konkursy.html
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Tomasz Kowalczyk
Wymagane dokumenty:
informacje na stronie: https://umolecko.logintrade.net/rejestracja/konkursy.html
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - wymagane dokumenty należy składać w terminie do 7 listopada 2025 do godz. 8.00 na platformie elektronicznej pod adresem : https://umolecko.logintrade.net
 
							 
										 
											 
											 
											
 
             
             
             
             Zaloguj się przez Facebook
Zaloguj się przez Facebook