StPr/25/0665
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 400 PLN
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie wniosków w sprawie rejestracji, wyrejestrowania i czasowego wycofania pojazdów z ruchu oraz innych spraw związanych z dopuszczeniem pojazdów do ruchu,
wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie rejestracji, wyrejestrowania i czasowego wycofania pojazdów z ruchu,
zakładanie i prowadzenie akt pojazdu,
prowadzenie korespondencji z innymi organami i instytucjami w ramach prowadzonego postępowania.
Miejsce pracy:
Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, powiat: świecki, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
STAROSTWO POWIATOWE W ŚWIECIU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, obsługa komputera - pakiet programów Office, analityczne myślenie, Odporność na stres
- [Umiejętność 1] : umiejętność korzystania z aplikacji biurowych
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : umiejętność korzystania z aplikacji biurowych
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Mariola Mellentin
Nr telefonu:
525683164
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
https://bip.csw.pl/3186/114/ogloszenia-o-naborze.html
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook