REFERENT

REFERENT

Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0889

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
- szczegóły dotyczące wynagrodzenia zostaną przedstawione w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą

Zakres obowiązków:
1. Obsługa centrali telefonicznej.
2. Rejestracja korespondencji przychodzącej.
3. Udzielanie klientom MOPR ogólnych informacji o świadczeniach i formach
pomocy udzielanych w Ośrodku.
4. Kierowanie klientów MOPR do odpowiednich działów, celem załatwienia
spraw.
5. Wydawanie klientom MOPR decyzji z zakresu pomocy społecznej.
6. Wydawanie klientom MOPR zaświadczeń z zakresu pomocy społecznej.
7. Przygotowanie i wysyłka decyzji z zakresu pomocy społecznej.
8. Rejestrowanie całej korespondencji MOPR w książce nadawczej oraz jej
wysyłka w urzędzie pocztowym.
9. Rozliczanie miesięczne ilości wysłanych listów z podziałem na poszczególne
komórki.
10.Zastępowanie pracownika Kancelarii w przypadku jego nieobecności.
Szczegóły oferty na stronie: https://bip.moprleszno.pl/dokument/1321

Miejsce pracy:
Janusza Korczaka 5, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lesznie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie, 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4. nieposzlakowana opinia, 5. min. wykształcenie średnie, 6. co najmniej 3- letni staż w pracy, 7. bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym oprogramowania MS Office, 8. posiadanie umiejętności interpersonalnych tj.: - umiejętność komunikacji: jasne przekazywanie informacji ustnie i pisemnie; - kultura osobista w kontaktach z klientem i współpracownikami; - praca w zespole: współpraca z pracownikami socjalnymi i innymi jednostkami; - poufność i etyka zawodowa: dyskrecja przy obsłudze dokumentów i danych wrażliwych; - odporność na stres: praca przy dużej liczbie dokumentów i terminów; - inicjatywa i samodzielność: rozwiązywanie prostych problemów administracyjnych bez stałej kontroli. Wymagania dodatkowe: 1. mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe (administracja, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne); 2. doświadczenie w pracy administracyjnej lub kancelaryjnej, najlepiej w ośrodku pomocy społecznej; 3. ogólna znajomość pojęć związanych z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazu akt; 4. ogólna znajomość przepisów z kodeksu postępowania administracyjnego; 5. ogólna znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (RODO).


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie, 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4. nieposzlakowana opinia, 5. min. wykształcenie średnie, 6. co najmniej 3- letni staż w pracy, 7. bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym oprogramowania MS Office, 8. posiadanie umiejętności interpersonalnych tj.: - umiejętność komunikacji: jasne przekazywanie informacji ustnie i pisemnie; - kultura osobista w kontaktach z klientem i współpracownikami; - praca w zespole: współpraca z pracownikami socjalnymi i innymi jednostkami; - poufność i etyka zawodowa: dyskrecja przy obsłudze dokumentów i danych wrażliwych; - odporność na stres: praca przy dużej liczbie dokumentów i terminów; - inicjatywa i samodzielność: rozwiązywanie prostych problemów administracyjnych bez stałej kontroli. Wymagania dodatkowe: 1. mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe (administracja, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne); 2. doświadczenie w pracy administracyjnej lub kancelaryjnej, najlepiej w ośrodku pomocy społecznej; 3. ogólna znajomość pojęć związanych z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazu akt; 4. ogólna znajomość przepisów z kodeksu postępowania administracyjnego; 5. ogólna znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (RODO).

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
a) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania w załączniku; b) list motywacyjny, c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, które są niezbędne do wykonywania pracy na aplikowanym stanowisku; d) kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia, gdy są one niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku; e) oświadczenie o niekaralności do pobrania w załączniku; f) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub załączonych dokumentach, innych niż wymienione w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy - do pobrania w załączniku. Termin i miejsce składania dokumentów Wymagane dokumenty należy składać do 25 listopada 2025 r. godz. 14.00 w kancelarii Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lesznie, ul. Janusza Korczaka 5, lub I piętro, pok. 18 Dział Spraw Pracowniczych i Organizacyjnych lub dokumenty można przesłać pocztą na adres Ośrodka (decyduje data wpływudo Ośrodka). https://bip.moprleszno.pl/dokument/1321

Sposób przekazania dokumentów:
Termin: 25.11.2025r., Godziny : do 14.00
Dodano: 19.11.2025, 04:50
ID ogłoszenia: 352814
Udostępnij:
Dodano: 19.11.2025, 04:50
ID ogłoszenia: 352814

Zobacz inne oferty

Do góry