StPr/25/0632
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
plus dodatek stażowy, dodatek motywacyjny
Zakres obowiązków:
- realizacja zadań wynikających z obsługi programów realizowanych przez Ośrodek
między innymi: Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością, Opieka wytchnieniowa, Korpus Wsparcia Seniora itp.
- przygotowywanie danych do wniosków w zakresie realizowanych programów.
- kompletowanie dokumentów niezbędnych do sporządzenia umów ze zleceniobiorcami.
- sporządzanie umów zlecenia wraz z niezbędnymi załącznikami.
- weryfikacja kart realizacji usług z danego programu.
- weryfikacja poprawności złożonych przez zleceniobiorców rachunków.
- zlecanie kontroli realizacji świadczonych usług pracownikom socjalnym.
- współpraca z pracownikami socjalnymi w zakresie realizowanych zadań oraz innymi
działami Ośrodka.
- przedstawianie pracownikowi kadr danych niezbędnych do zgłoszenia świadczących usługi do ubezpieczeń ZUS oraz niezwłoczne informowanie o wszelkich zmianach w zakresie ubezpieczeń ZUS oraz spraw podatkowych.
- realizacja zadań wynikających ze świadczenia przez Ośrodek usług opiekuńczych.
- sporządzanie projektów zakresów obowiązków świadczonych usług.
- ustalanie harmonogramu usług opiekuńczych.
- sporządzanie kart pracy na każdy miesiąc tak, aby świadczący usługi otrzymał je
pierwszego dnia każdego miesiąca.
- sprawdzanie kart pracy opiekunek.
- prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją usług opiekuńczych.
- naliczanie odpłatności każdemu podopiecznemu za dany miesiąc na podstawie kart
pracy.
- terminowe przekazywanie wykazów odpłatności Głównemu księgowemu.
- prowadzenie rejestru szkoleń pracowników Ośrodka, sporządzanie planów i
sprawozdań, kompletowanie ankiet dotyczących oceny jakości i przydatności szkoleń.
- prowadzenie rejestru zarządzeń Kierownika Ośrodka i zapoznawanie z ich treścią
-sporządzanie niezbędnej dokumentacji i sprawozdawczości na zajmowanym
stanowisku.
- organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawna i terminową obsługę oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań.
- wykonywanie innych czynności, nie ujętych w zakresie czynności, zleconych przez przełożonego związanych z działalnością Ośrodka.
I umowa o prace na czas określony - docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony;
jedna zmiana w godzinach od 07.30 do 15.30
PROCEDURA KONKURSOWA
więcej informacji na stronie :
https://bip.mopszgorzelec.iap.pl/files/files/Og%C5%82oszenie%20o%20naborze%20-%20referent%20us%C5%82.%20op.%2019.11.2025r..pdf
Miejsce pracy:
Romualda Traugutta 78A, 59-900 Zgorzelec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZGORZELCU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 5)
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office
- wykształcenie średnie i 5 lat udokumentowanego stażu pracy lub wykształcenie wyższe i 2 lata udokumentowanego stażu pracy, znajomość przepisów: ustawy o pomocy społecznej i aktów wykonawczych do tej ustawy m. in. rozporządzenia w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie danych osobowych oraz innych aktów wykonawczych, dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office), dobra komunikacja interpersonalna, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, odporność na stres, umiejętność interpretacji przepisów prawa i ich praktycznego zastosowania, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista;
Inne wymagania:
wykształcenie średnie i 5 lat udokumentowanego stażu pracy lub wykształcenie wyższe i 2 lata udokumentowanego stażu pracy, znajomość przepisów: ustawy o pomocy społecznej i aktów wykonawczych do tej ustawy m. in. rozporządzenia w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie danych osobowych oraz innych aktów wykonawczych, dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office), dobra komunikacja interpersonalna, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, odporność na stres, umiejętność interpretacji przepisów prawa i ich praktycznego zastosowania, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista;
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
MARIOLA CHWAŁKO
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: termin skladania do 01.12.2025r. do godziny 12.00

Zaloguj się przez Facebook