StPr/25/1987
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 740 do 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
Pełna treść ogłoszenia:
https://gopsszemud.naszbip.pl/ogloszenia-o-naborze
Bieżąca znajomość wszystkich przepisów, instrukcji, zarządzeń dotyczących funkcjonowania GOPS; przygotowywanie analiz i sprawozdań, związanych z realizowanym zakresem obowiązków; sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe oraz zaangażowań w zakresie świadczeń; ściąganie należności w wyniku nienależnie pobranych świadczeń; prowadzenie niezbędnej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; obsługa interesantów; prowadzenie korespondencji; udzielanie informacji publicznej; umiejętność archiwizacji dokumentacji; sporządzanie danych statystycznych.
Szczegółowy zakres czynności zostanie określony przez pracodawcę po nawiązaniu stosunku pracy.
Miejsce pracy:
Samorządowa 1, 84-217 Szemud, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Pracodawca:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szemudzie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wymagania niezbędne: -obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak prawomocnego skazania wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na niniej szym stanowisku, wykształcenie co nąimniej średnie lub średnie branżowe, umiejętność obsługi programów komputerowych- pakiet Microsoft Office- Word, Excel. Wymagania dodatkowe: dobra znajomość: -Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz instrukcji kancelaryjnej dla gmin; -Ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadzeniach rodzinnych; -Ustawy z dnia 4 kwietnia 2014r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów; -Ustawy z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet i rodzin Za życiem' -Uchwały Rady Gminy Szemud Nr XLIV/362/2006 z dnia 27.02.2006r w sprawie szczegółowych warunków przyznawania osobom jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia ich dziecka, zamieszkałym na terenie Gminy Szemud; - Ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, doświadczenie zawodowe w jednostce administracji samorządowej, wiedza nt. funkcjonowania samorządu gminnego i pomocy społecznej, praktyczna umiejętność obsługi podstawowych urządzeń biurowych, doświadczenie w pracy z systemami elektronicznego obiegu dokumentów, obowiązkowość, dyspozycyjność, zdolności organizacyjne, komunikatywność, wysoka kultura osobista,wysoka odporność na stres, bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: -obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak prawomocnego skazania wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na niniej szym stanowisku, wykształcenie co nąimniej średnie lub średnie branżowe, umiejętność obsługi programów komputerowych- pakiet Microsoft Office- Word, Excel. Wymagania dodatkowe: dobra znajomość: -Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz instrukcji kancelaryjnej dla gmin; -Ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadzeniach rodzinnych; -Ustawy z dnia 4 kwietnia 2014r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów; -Ustawy z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet i rodzin Za życiem' -Uchwały Rady Gminy Szemud Nr XLIV/362/2006 z dnia 27.02.2006r w sprawie szczegółowych warunków przyznawania osobom jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia ich dziecka, zamieszkałym na terenie Gminy Szemud; - Ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, doświadczenie zawodowe w jednostce administracji samorządowej, wiedza nt. funkcjonowania samorządu gminnego i pomocy społecznej, praktyczna umiejętność obsługi podstawowych urządzeń biurowych, doświadczenie w pracy z systemami elektronicznego obiegu dokumentów, obowiązkowość, dyspozycyjność, zdolności organizacyjne, komunikatywność, wysoka kultura osobista,wysoka odporność na stres, bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: -list motywacyjny, życiorys (CV), kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, kserokopie dotychczas uzyskanych świadectw pracy lub dokumentów poświadczaj ących zatrudnienie, oświadczenie o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego nie starsze niż I miesiąc ), oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie (wybrani kandydaci zobowiązani będą dostarczyć zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym), oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie z jedną fotografią.Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Kancelarii Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szemudzie ul. Samorządowa l, 84-217 Szemud lub przesłać pocztą na adres Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Samorządowa 1, 84-217 Szemud do dnia 08.12.2025 r. do godziny 17:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko urzędnicze Referent. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Złożone oferty będą badane pod względem kompletności wymaganych dokumentów i spełnienia przez kandydatów wymagań na wskazane stanowisko urzędnicze. Osoby, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu, powiadomione zostaną telefonicznie o terminie testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.gopsszemud.naszbip.pl oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szemudzie. Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: 1.Oświadczam, że zapoznałem(am) się z Klauzulą Informacyjną dostępną pod adresem: https://gops.szemud.pl/ochrona-danych-osobowych/ i zgodnie z art. 6 ust. I lit. a' Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE LI 19/1), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów przeprowadzenia niniejszego naboru. 2.Oświadczam, iż wszystkie podane informacje są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym.

Zaloguj się przez Facebook