REFERENT

REFERENT

Sądecki Urząd Pracy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 800 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0580

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 800 PLN

Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje na temat wymagań i zakresu obowiązków dostępne są na stronie - https://bip.malopolska.pl/pzdnowysacz,m,305086,nabory-i-konkursy-na-wolne-stanowiska-w-pzd.html

Prowadzenie dokumentacji realizowanych inwestycji, baz i rejestrów przeglądów gwarancyjnych, udział w czynnościach odbiorowych, rejestracja i wysyłanie korespondencji, obsługa EZD, porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji.

Miejsce pracy:
Jeremiego Wiśniowieckiego 136, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie

Pracodawca:
Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • obsługa komputera i urządzeń biurowych, obsługa komputera - pakiet programów office, prawo jazdy kat B
  • Umiejętność 2 : poczta elektroniczna, ePuap, e-Doręczenia, EZD, znajomość wymaganych na stanowisku przepisów prawnych. Umiejętność 1 : Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, struktury PZD, topografii Powiatu Nowosądeckiego, programów i systemów GIS, Internetu


Inne wymagania:
Umiejętność 2 : poczta elektroniczna, ePuap, e-Doręczenia, EZD, znajomość wymaganych na stanowisku przepisów prawnych. Umiejętność 1 : Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, struktury PZD, topografii Powiatu Nowosądeckiego, programów i systemów GIS, Internetu

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
DANUTA CEBULA

Nr telefonu:
18 442 74 14

Wymagane dokumenty:
1. Kwestionariusz osobowy (wzór proszę pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Sączu: www.pzd.nowy-sacz.pl; wzór zamieszczony został w zakładce Praca w PZD - kwestionariusz osobowy"). 2. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych. 3. Oświadczenie, że osoba ubiegająca się o zatrudnienie nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Złożenie oświadczenia o treści innej niż powyższa, wynikająca z wymagań ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, będzie przyczyną odrzucenia oferty udziału w naborze. 4. Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii. 5. Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie. 6. Osoba, która zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, obowiązana jest złożyć wraz z ww. dokumentami kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych). Uwaga: zasady uznawania lub potwierdzania wykształcenia uzyskanego za granicą określają właściwe przepisy.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Sposób składania dokumentów: 1. Osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Sączu ul. Wiśniowieckiego 136 - pokój nr 13 (sekretariat, dziennik podawczy) 2. Drogą pocztową na adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu ul. Wiśniowieckiego 136, 33-300 Nowy Sącz (liczy się data wpływu do tut. Zarządu) 3. Możliwe jest również przesłanie wymaganych dokumentów drogą elektroniczną, za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Sączu na adres skrytki: EPUAP: /plxt1d000w/SkrytkaESP lub na adres e-Doręczenia AE:PL-11365-13823-HWRJV-28. W takim przypadku dokumenty należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem potwierdzonym profilem zaufanym e-PUAP lub podpisem osobistym. Składane oferty powinny być opatrzone dopiskiem: Oferta udziału w naborze na stanowisko Referenta w Referacie Inwestycji i Nadzoru.
Dodano: 03.12.2025, 03:40
ID ogłoszenia: 359760
Udostępnij:
Dodano: 03.12.2025, 03:40
ID ogłoszenia: 359760

Zobacz inne oferty

Do góry